Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Matkailuvaunujen ja -autojen mallivuosi 1991 esittäytyy kokonaisuudessaan

<< < (5/8) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 14.09.2012     kello on 19:57 ---Näin on, en ole sitten -89 vuoden jälkeen ostanut uutta kulkinetta. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Niin, minä en koskaan. Meikäläinen elää siinä yhteiskunta luokassa, ettei se ole ollut koskaan mahdollista. Oikein hyvä näin, hymyssä suin mennään. Jes, jes.  ;D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.09.2012     kello on 19:54 ---Niin, no meistä käyttäjistä (ostajista) se johtui.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Ei, kun niistä, jotka eivät ostaneet. Kuten jorma

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 14.09.2012     kello on 19:57 ---Näin on, en ole sitten -89 vuoden jälkeen ostanut uutta kulkinetta. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ja Turhan Höpöttäjä

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.09.2012     kello on 20:07 ---Niin, minä en koskaan.

--- Lainaus päättyy ---

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.09.2012     kello on 20:07 ---Niin, minä en koskaan. Meikäläinen elää siinä yhteiskunta luokassa, ettei se ole ollut koskaan mahdollista. Oikein hyvä näin, hymyssä suin mennään. Jes, jes.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sama täällä. Mutta jonkun pitää ensin ostaa se uusi jotta meilläkin on mahdollisuus ostaa sitten se vanha vaunu ja paljon ajettu auto.

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 15.09.2012     kello on 07:53 ---Sama täällä. Mutta jonkun pitää ensin ostaa se uusi jotta meilläkin on mahdollisuus ostaa sitten se vanha vaunu ja paljon ajettu auto.

--- Lainaus päättyy ---
Ei mene aina tämän kaavan mukaan. Olen ostanut ensimmäisen uuden kulkimeen tuolloin -89. Ajan sillä edelleen, enkä aio siitä luopua toisten iloksi tai harmiksi. Toki perikunta tekee aikanaan seuraavan siirron. ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 15.09.2012     kello on 08:26 ---Olen ostanut ensimmäisen uuden kulkimeen tuolloin -89. Ajan sillä edelleen, enkä aio siitä luopua toisten iloksi tai harmiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta sun kulkimeesta tahtoisin nähdä kyllä kuvia, eilen tuolla Nostalgia osastolla tuli kierrettyä tovi sen Transhotellin ympärillä, oli kyllä hienosti säilynyt yksilö. Täytynee käydä tänäänkin Transhotelillla.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View