Äänestys: Saitko veronpalautusta vai tuliko lisää maksettavaa?

Sain veronpalautusta
- 27 (84.4%)
"Mätkyt" tuli
- 5 (15.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 30


Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut JJJ 13 Sep 2012
  • Ihan mielenkiinnosta tälläinen äänestys. Itse sain ensimmäiset palautukset kymmeneen vuoteen. Summa nyt ei kovin kummoinen ole. Ehkä nyt just ja just joululahjat ostaa mutta pääasia ettei tarvitse lisää maksaa  Thumb
  • #2 kirjoittanut LMC-99 13 Sep 2012
  • Maksaa pitää ja kahdessa erässä  :(
  • #3 kirjoittanut kimi 13 Sep 2012
  • Viime vuoden veropäätös tippui luukusta tänään, ihan odotettu ja täysin sen mukainen mitä olin odottanutkin. Ei palautusta eikä maksettavaa.
  • #4 kirjoittanut seppoko 13 Sep 2012
  • Palutusta tulee ihan mukavasti, koska saan osan vaimon kotitalousvähennyks estä. Omani sainkin jo viime vuonna.
  • #5 kirjoittanut hartsakoski 13 Sep 2012
  • Muutama satanen valtiolle lainaamaani rahaa kotiutuu.
  • #6 kirjoittanut Ossi66 13 Sep 2012
  • Valitettavasti olin taas antanut valtiolle halpakorkoista lainaa ;D
  • #7 kirjoittanut arska100 13 Sep 2012
  • Muutama satanen takas.. ;D
  • #8 kirjoittanut Eemeli 13 Sep 2012
  • Usean tonnin mätkyt muuttui valituksen kautta muutaman tonnin saatavaksi. Thumb Thumb Thumb ;D ;D ;D
  • #9 kirjoittanut Fenix 13 Sep 2012
  • Rahnaa on tulossa, mutten tiedä vielä kuinka paljon. No, vanhoihin velkoihin ne menee, että ei niistä joulupukille saakka riitä.
  • #10 kirjoittanut Vesseli 13 Sep 2012
  • Olen saanut yhteiskunnalta halpaa lainaa, mutta lopullinen summa selviää ensi viikolla, kun menen seurustelemaan verotoimistoon. Verottaja on huomioinut kaikki tulot, mutta ei vähennyksiä.
  • #11 kirjoittanut Roksis 13 Sep 2012
  • Pankkitilin saldo kolminkertaistuu. :o
  • #12 kirjoittanut MatsOnni 13 Sep 2012
  • En edes muista aikaa kun olen saanut palautuksia! Maksun puolella olen ollut aina enemmän taikka vähemmän, yleensä enemmän, niin nytkin.
  • #13 kirjoittanut tsahkali 13 Sep 2012
  • Joskus keväällä valtio ilmoitti lainanneensa minulta, lupaa kysymättä, 18,06 €. Lupasi sentään maksaa sen takaisin...   :laugh:
  • #14 kirjoittanut Topelius 13 Sep 2012
  • Joulurahaa pitäisi tulla,  mutta vielä odotellaan lopullista saldoa. 
  • #15 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 14 Sep 2012
  • Kyllähän sieltä joku saturainen tulee. Eikös ne suuremmat summat tule niille joilla on entistäkin pussin pohjalla.  ::)
Sivuja:
Toiminto