Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Primuksen sähköpatruuna vuotaa
K.E.V:
Jaa, on mun Flukessa . sitä tulee useinkin käytettyä kun nuo virtalähteitten paskatlyytit ettii vaihtajia
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.09.2012 kello on 21:04 ---Jaa, on mun Flukessa . sitä tulee useinkin käytettyä kun nuo virtalähteitten paskatlyytit ettii vaihtajia
--- Lainaus päättyy ---
Niin on minunkin Flukessa. Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.09.2012 kello on 21:09 ---Niin on minunkin Flukessa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
siis onko skopemeterissä kapasitanssi mittaus... jätin täll reissul sen kottiin tietokoneen vireen ku aattelin ett en semmosta täll reissul tartte, ylleesä se on kyll autoss mukana... jos siin on semmonen ni iha hävettää :o.. mitari ollu reilut kakskyt vuotta käytöss ja ei oo huomannu :-\
Jushi69:
Ahaa eli amattimiehet käyttää flukea,kuten minä tänään kun etsin kuumaa piuhaa ajoneuvon Gps paikantimeen.. ;D
No minähän en ole amattimies mutta löyty se piuha taas mitä etin.Eli hyvä mittari on Fluke...
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 14.09.2012 kello on 21:16 ---siis onko skopemeterissä kapasitanssi mittaus... jätin täll reissul sen kottiin tietokoneen vireen ku aattelin ett en semmosta täll reissul tartte, ylleesä se on kyll autoss mukana... jos siin on semmonen ni iha hävettää :o.. mitari ollu reilut kakskyt vuotta käytöss ja ei oo huomannu :-\
--- Lainaus päättyy ---
Ei mulla mittää skooppimeettriä oo, muistaakseni 20 vuotias fluke 73 on toinen ja toinen joku uudempi, levenee ylöspäin. Jälkimmäistä käyttelen pääasiassa, toinen autossa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta