Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Primuksen sähköpatruuna vuotaa

(1/5) > >>

Rölli:
Ensin  rupess konkka vituileen ja sitt rupes vikavirta suoja paukkuun.. no ei ku pumpun piuhat irti.. ja ei vaikutusta.. oomi puntarill ei näy vikkaa ja vastus pelaa sen viis minuuttii minkä vikavirta kestää.. hitto ett tekis mieli poikkasta toi patruunan maajohto... va ei auta kaasul mennään ja maksetaan sähköstä...

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 10.09.2012     kello on 21:55 ---Ensin  rupess konkka vituileen ja sitt rupes vikavirta suoja paukkuun.. no ei ku pumpun piuhat irti.. ja ei vaikutusta.. oomi puntarill ei näy vikkaa ja vastus pelaa sen viis minuuttii minkä vikavirta kestää.. hitto ett tekis mieli poikkasta toi patruunan maajohto... va ei auta kaasul mennään ja maksetaan sähköstä...

--- Lainaus päättyy ---

Jos vikavirtasuoja laukeaa niin vastuksen navalta maihin on noin 100kohmia.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.09.2012     kello on 22:05 ---Jos vikavirtasuoja laukeaa niin vastuksen navalta maihin on noin 100kohmia.

--- Lainaus päättyy ---
van ku ei oo silloin kun ei lämmitä, kun lämpee ni noin kymmenen minuuttii ja tekee sen.. en oo kehannu rueta lämpimänä mittaan ku rupess ahistaan sen verran...

mjo33400:
Minulla on patruunoita. Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.09.2012     kello on 22:10 ---Minulla on patruunoita. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Onko sinulla patruunaa, jossa ei ole pumppua. Ja jos on niin minkä näköinen. Minulla on toisesta patruunasta toinen vastus rikki, laukasee vikavirran. Olen lämmittänyt vain toisella vastuksella.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View