Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Missä ruokaillaan matkailuautossa.

<< < (4/5) > >>

Fenix:
Neljä istuu pöydän kahta puolen olevilla penkeillä ja kaksi pitkittäin olevalla sohvalla, että saavat edes osan tykötarpeista pöydälle ja yltävät leipiin yms pöydässä tarjolla oleviin lisukkeisiin. Ei mitenkään liian tilvaa, joten itse syön useimmiten suosiolla keittiön puolella seisaaltani.

Turhan Höpöttäjä:
Joo. Oikein olen ymmärtänyt, että nykyisissä matkailuautoissa nukutaan, laitetaan ruokaa, käydään WC:ssä ja suihkussa, katsotaan TV:tä ja otetaan paukkua. Aivan kuin kotonakin. Mutta ruokailu ei onnistu kuin kotona. ?  ::)

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.09.2012     kello on 20:52 ---. Mutta ruokailu ei onnistu kuin kotona. ?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Minulla onnistuu. Joskus vaihtelun vuoksi siirryn pöydän toiselle puolelle syömään, kotonakin.  :D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.09.2012     kello on 20:52 ---Joo. Oikein olen ymmärtänyt, että nykyisissä matkailuautoissa nukutaan, laitetaan ruokaa, käydään WC:ssä ja suihkussa, katsotaan TV:tä ja otetaan paukkua. Aivan kuin kotonakin. Mutta ruokailu ei onnistu kuin kotona. ?  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Neljä henkeä matkustaa, nukkuu ja syö Bürstner Avianossa -06.  Montako pitäisi??

No, ihan tarkkaan en ole kokeillut kuinka hyvin navigaattorin paikalta yltää pöytään. Tuoli kyllä kääntyy pöytää(kin) päin.  Mutta kolme yltää loistavasti.

tsahkali:
Väärin muistin...  >:(  Muistelin yhtä toista Onnin vaunua, kai siitäkin jostain kuva löytyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View