rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Missä ruokaillaan matkailuautossa.  (Luettu 7830 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #15 : 11.09.2012 kello on 20:45 »
Neljä istuu pöydän kahta puolen olevilla penkeillä ja kaksi pitkittäin olevalla sohvalla, että saavat edes osan tykötarpeista pöydälle ja yltävät leipiin yms pöydässä tarjolla oleviin lisukkeisiin. Ei mitenkään liian tilvaa, joten itse syön useimmiten suosiolla keittiön puolella seisaaltani.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #16 : 11.09.2012 kello on 20:52 »
Joo. Oikein olen ymmärtänyt, että nykyisissä matkailuautoissa nukutaan, laitetaan ruokaa, käydään WC:ssä ja suihkussa, katsotaan TV:tä ja otetaan paukkua. Aivan kuin kotonakin. Mutta ruokailu ei onnistu kuin kotona. ?  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:02
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #17 : 11.09.2012 kello on 21:10 »
. Mutta ruokailu ei onnistu kuin kotona. ?  ::)
Minulla onnistuu. Joskus vaihtelun vuoksi siirryn pöydän toiselle puolelle syömään, kotonakin.  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:26
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #18 : 11.09.2012 kello on 21:29 »
Joo. Oikein olen ymmärtänyt, että nykyisissä matkailuautoissa nukutaan, laitetaan ruokaa, käydään WC:ssä ja suihkussa, katsotaan TV:tä ja otetaan paukkua. Aivan kuin kotonakin. Mutta ruokailu ei onnistu kuin kotona. ?  ::)

Neljä henkeä matkustaa, nukkuu ja syö Bürstner Avianossa -06.  Montako pitäisi??

No, ihan tarkkaan en ole kokeillut kuinka hyvin navigaattorin paikalta yltää pöytään. Tuoli kyllä kääntyy pöytää(kin) päin.  Mutta kolme yltää loistavasti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 21:58
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #19 : 14.09.2012 kello on 11:23 »
Väärin muistin...  >:(  Muistelin yhtä toista Onnin vaunua, kai siitäkin jostain kuva löytyy.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #20 : 17.09.2012 kello on 18:57 »
No mutta katos peijoonaa. Saunahan siellä :D  Suomalaisen paras kaveri.
Ja kiuas kaasulla. On kyllä jännä... :-X
Tosiaan kävi tuo saunajuttu mielessä...
Kiitos tuosta mainoskuvasta. Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 09:44
  • Kulkija
Vs: Missä ruokaillaan matkailuautossa.
« Vastaus #21 : 19.09.2012 kello on 23:28 »
No jopas sitä ollaan väljään tottuneita. Meillä 2+2 sopii mainiosti pöydän ääreen ja jää yksi paikka vapaaksikin. Aika isona miehenä toivoisin ittelle 10 cm lisätilaa, mutta kaikkea ei voi saada kun auto on 599 pitkä.

Jos sää sallii niin ruokaillaan pihalla, sitä vasten on pöytä ja tuolit. Kesälomareissussa onnistuu 90-100%.

Retkeilyä tämä harrastus on, kotona sitten sopii 8-10 henkeä pöydän ääreen. Sauna Pokkisen tapaan perävaunussa, jos ei muuten löydy.