Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Jepukka 09 Sep 2012
  • Siis Laukaassa. Thumb

    Vihdoinkin joku kirjoitti oikein > Laukaassa  Thumb
  • #17 kirjoittanut seppoko 09 Sep 2012
  • Huomattavasti (?) Viitasaarta lähempänä kuin Kuusaa, on Suolahdessa Paatelan kanava. http://goo.gl/maps/8mUiU Aina ohi ajaessani katselen, että tuolla voisi olla yhden yön. Mutta kun en tarvitse siinä, niin ei ole tullut kokeiltua.



    Kuusaan kanava lienee tuolla http://goo.gl/maps/h4Q01

    Paatelan kanava

  • #18 kirjoittanut Roksis 09 Sep 2012
  • Paatelassa olen ajanu autolla kantosiipi aluksen ali. 8)
  • #19 kirjoittanut Beagle 21 Dec 2012
  • Muistan viime kesänä, kun jäätiin hirvaskankaan abcille yöksi ja ajoin viereiseen ruutuun toisen matkailuauton viereen, niin aamulla tämä viereisen auton pappa nosti metelin, kun olin pysäköinyt liian lähelle häntä. olisi kuulemma pitänyt jättää yksi ruutu väliä. Ei montaa autoa/vaunua hirvaskankaan sovikaan, jos näin tehtäisi.
  • #20 kirjoittanut Kilmari 02 May 2013
  • Taas jurputetaan rekkaliikenteestä. Me tuomme ne teidänkin ituhippien matkailutarvikkeet ulottuvillenne.  ;D Olkaa kiitollisia et rekat liikkuu.
  • #21 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 02 May 2013
  • Täälä samaa mieltä 26V ratin ja penkin välissä ;) :D
  • #22 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 02 May 2013
  • Muistan viime kesänä, kun jäätiin hirvaskankaan abcille yöksi ja ajoin viereiseen ruutuun toisen matkailuauton viereen, niin aamulla tämä viereisen auton pappa nosti metelin, kun olin pysäköinyt liian lähelle häntä. olisi kuulemma pitänyt jättää yksi ruutu väliä. Ei montaa autoa/vaunua hirvaskankaan sovikaan, jos näin tehtäisi.
    Oist haisttanut paskat sille :D
  • #23 kirjoittanut sipu 02 May 2013
  • kiitos rekkamiehet
    että jaksatte tuua meille kaikea
    ja vielä sen päällekkin  Thumb
  • #24 kirjoittanut norlet 02 May 2013
  • kiitos rekkamiehet
    että jaksatte tuua meille kaikea
    ja vielä sen päällekkin  Thumb
    Vai oisko se että tulla päällekkin :P. Mut asiaan itsekin olen rekan rattia pyöritellyt ja sillä pöytään leipää tuonut joten siitä on kyllä jäänyt erittäin suuri arvostus kyseisiin rahtareihin Thumb. Ei se mitään herkkua oo Itse ajoin tukkirekkaa ja siinä sitä oppi tuon auton käsittelyn ja maaston lukemisen oikein kantapään kautta ???, mut eipähän tuota oo paljon tarvinnut pulassa ollakaan :D :D...
    Ja niinhän ne sanoo että rekkamiehiä ne insinöörienkin vaimot kyttääää :D :D
  • #25 kirjoittanut kimi 02 May 2013
  • Muistan viime kesänä, kun jäätiin hirvaskankaan abcille yöksi ja ajoin viereiseen ruutuun toisen matkailuauton viereen, niin aamulla tämä viereisen auton pappa nosti metelin, kun olin pysäköinyt liian lähelle häntä. olisi kuulemma pitänyt jättää yksi ruutu väliä. Ei montaa autoa/vaunua hirvaskankaan sovikaan, jos näin tehtäisi.

    Jos käyttäisin noita minäkin varmasti ihmettelisin. Jos on tilaa niin miksi pitää mennä toisen viereen. Luulisi, että tuollaisen parkkipaikan voisi täyttää väljästi ja tarvittaessa mennä väliin jos tila käy vähiin.

    En luultavasti ottaisi asiaa viereen tulleen kanssa puheeksi.
  • #26 kirjoittanut krtek 02 May 2013
  • Itse olen kerran ollut yötä Viitasaaren ABC:llä enkä toista kertaa mene. On niin lähellä tietä ettei oikein saa nukuttua ja silloin sattui viereen rekka jossa oli kylmäkone. Eihän se rekkamiesten vika ole että rekat häiritsee unia vaan niiden jotka rakentaa alueen liian lähelle tietä sekä niiden jotka jää siihen nukkumaan.
  • #27 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 02 May 2013
  • Itse olen kerran ollut yötä Viitasaaren ABC:llä enkä toista kertaa mene. On niin lähellä tietä ettei oikein saa nukuttua ja silloin sattui viereen rekka jossa oli kylmäkone. Eihän se rekkamiesten vika ole että rekat häiritsee unia vaan niiden jotka rakentaa alueen liian lähelle tietä sekä niiden jotka jää siihen nukkumaan.

    Tai niiden vika, jotka änkee tuhansien järvien maassa ABC:n pihaan vapaa-aikaa viettämään ja koisimaan.  ;)
  • #28 kirjoittanut perho-ukko 02 May 2013
  • Itse olen kerran ollut yötä Viitasaaren ABC:llä enkä toista kertaa mene. On niin lähellä tietä ettei oikein saa nukuttua ja silloin sattui viereen rekka jossa oli kylmäkone. Eihän se rekkamiesten vika ole että rekat häiritsee unia vaan niiden jotka rakentaa alueen liian lähelle tietä sekä niiden jotka jää siihen nukkumaan.
      Kyllä siinä on tilaa mennä myös sivumpaan,rekkamiehet tekee työtänsä,turistit ei !!!!
  • #29 kirjoittanut Lahti32 02 May 2013
  • Ei rekan vieressä pysty nukkumaan. Kokeiltu monta kertaa ja aina se unohtuu kun väsyksissä parkkeeraa helposti absille tai vastaavalle ja sitten kuunnellaan koko yö rekkojen möyryämistä. Parhaat paikat löytyy ihan muualta.
  • #30 kirjoittanut perho-ukko 03 May 2013
  • Muistan kerran yöpymisen Muonion levähdys paikalla,Torniojoen varrella,yöllä vireen ajoi Norjalainen kalarekka,heinäkuun helteellä,sieltä rekasta valui sulamis vesiä,ja se haju,oli pakko lähteä yöllä ajamaan muualle,kesti pitkään,ennen kuin haju häipyi autosta !!!
Sivuja:
Toiminto