Sivuja:
Toiminto
  • #346 kirjoittanut Raksaus 15 Apr 2017
  • Kiitokset vinkeistä. Tuolta Miniintheboxista on jotain kännykän kuoria pojalle tullut tilattua joten sieltä laitoin tilaukseen.

    10 x BA15S

    ja

    Paria G4 kantaista varten tilasin samalla kokeeksi moiset.

    G4 corn lights

    Selatessani törmäsin tämmöisiin, niin otin vielä kokeeksi sellaisenkin setin.

    BA15S panel


    En tiedä onko mitään virkaa ja saanko edes viriteltyä tai toimiiko. Mutta tuleepahan kokeiltua.
  • #347 kirjoittanut Ossi66 15 Apr 2017
  • Edelleenkin olen sitämieltä, matkavehkeisiin kannattaisi laittaa sellaiset tyypit, jotka kestää laturin 14.2V jännitteen pidemmässä käytössä.
  • #348 kirjoittanut K.E.V 15 Apr 2017
  • Kuten myös. Edelliset silikonipötköt mustui ja kärähteli ledi kerrallaan jo vuoden sisällä. Uudet äkkiäkattoen samannäköiset ei ole antautuneet lainkaan.
    Se hinta ei ole laadun tae.
  • #349 kirjoittanut Aakku 15 Apr 2017
  • Edelleenkin olen sitämieltä, matkavehkeisiin kannattaisi laittaa sellaiset tyypit, jotka kestää laturin 14.2V jännitteen pidemmässä käytössä.
    Mistäs sen jännitteen keston taas näkikään noita ledejä selatessa...?
  • #350 kirjoittanut K.E.V 15 Apr 2017
  • Käyttöjännitealuees ta  ;)
  • #351 kirjoittanut Aakku 15 Apr 2017
  • Käyttöjännitealueesta  ;)
    Sitä koitin etsiä noista yllä olevista linkeistä.....

    Luki vain "for 12 volts"
  • #352 kirjoittanut K.E.V 15 Apr 2017
  • No tu ei paljon sano mitään. Enemmän tietoa pitäisi olla tarjolla myyjältä.
  • #353 kirjoittanut Ossi66 15 Apr 2017
  • Huonon tiedon vuoksi en itse ole näitä kiinasta tilaillut, kotimaisella kauppiaalla on paremmin tietoa tarjolla. Eipä vaan ollut tuota viimeksi kaivattua BA15 kantaa tarjolla.
  • #354 kirjoittanut anttila 20 May 2017
  • Miten olette ottaneet sähköt esim. led-nauhalle tai muille lisävalaistukseksi asennetuille 12V ledeille?
    Ajatus olisi laittaa kaapistoihin sisälle ja alle led-nauhaa. Pistorasiakytkentä ei sovi, joten jostain pitäis virta ryöstää.
    Kuva olisi kiva!
  • #355 kirjoittanut T-Cat 20 May 2017
  • Sopivasta paikasta haaroitat sen 12VDC, ei kait siinä sen kummempaa?
  • #356 kirjoittanut anttila 20 May 2017
  • No näinpä juuri, mutta miten teen sen siististi...
    Sillä kuvia kyselin.
    Ihan vieressä ei ole johdotuksia, vaan ei kyllä kaukanakaan. Muutaman metrin päässähän tuossa on kaikki   ^-^
  • #357 kirjoittanut T-Cat 20 May 2017
  • Yläkaappien läpi minä laittaisin, saattais tulla näkymättömin asennus.
  • #358 kirjoittanut 0yxxy0 20 May 2017
  • Mulla radio vaatekaapin kyljessä ja siitä sähkö vanhalle auton ovikytkimelle, Kun oven avaa syttyy valot samantien. Ledinauhat pystyyn kumpaankin kaapin reunaan saranan seutuville.
  • #359 kirjoittanut T-Cat 20 May 2017
  • Liimattavia ( 2 puoleinen tarra valmiina) "johtokouruja" on monenlaisia ja monenkokoisia jos ei saa muuten piilotettua, ovat ihan siistejäkin nykyään.
  • #360 kirjoittanut SilSam 25 Aug 2017
  • Piti eilen tilata LED-nauhaa 5 m rulla siten, että ~1,7 m, 1,7 m siksi että Muudi.fin alumiinikiskot myydään tämän mittaisina,  menisi kodin vaatehuoneen kattoon ja loppu sitten vaunuun tarpeen mukaan.

    Tarkoituksena oli tilata noin 18W/metri ja 120 LEDiä/metri nauhaa. Hyvä vaihtoehto olisi tämä http://www.muudi.fi/varilampotilasaadettava-led-nauha-na34, mutta ko. nauha tarvitsee lisäksi säätimen, jolla lämpötilaa säädetään. Säätimiä on Muudissa, mutta ei tällä hetkellä kohtuu hintaan.

    Vaihtoehto 2 olisi tämä http://www.muudi.fi/led-nauha-valkoinen-na50 , mutta siinä ei ole kuin 60 LEDiä/metri.

    Muudissa on muutenkin tällä hetkellä paljon tavaraa merkinnöillä "varasto loppu" tai "jälkitoimitus".

    Saisinko vinkkejä muista hyvistä LED -kaupoista. Illalla selatessa en löytänyt yhtään missä olisi edes kohtuu valikoima.
Sivuja:
Toiminto