Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Ledvalot
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.12.2012 kello on 21:05 ---Minusta näyttää, että olisi tuo: http://www.gapray.com/en/product/detail.aspx?id=26
--- Lainaus päättyy ---
Siinä kysymykseni syy juuri piileekin. ;)
K.E.V:
Juu , minustakin näyttää 8) 8) 8) Toimii 12v suoraan ,jopa Ruottalaisen himmennin futaa ::)
Mutku.... se oli ihan netistä napattu mallikuva, mulla on enampi ledejä per polttimonkuvatus, SMD:t kylläkin , eivät ole paksuja ja m.....uistaakseni nuo syö 2 tai 3w , vastaa lähelle 10w halogeenia , ehkä 7 tai 8wattista. Kyllä se selviää elä hosu ;D
0yxxy0:
Työkaveri osti motonetistä 12v dc lamput mutta eipä ollut merkitty plus nastaa erikseen piti vaan kokeille kumminpäin kytketään. >:( >:(
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.12.2012 kello on 21:26 ---Juu , minustakin näyttää 8) 8) 8) Toimii 12v suoraan ,jopa Ruottalaisen himmennin futaa ::)
Mutku.... se oli ihan netistä napattu mallikuva, mulla on enampi ledejä per polttimonkuvatus, SMD:t kylläkin , eivät ole paksuja ja m.....uistaakseni nuo syö 2 tai 3w , vastaa lähelle 10w halogeenia , ehkä 7 tai 8wattista. Kyllä se selviää elä hosu ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jos en väärin muista, 1.2W. :) Mökillä olen käyttänyt niitä adapterin kanssa tavallisissa kattolampuissa. :)
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 11.12.2012 kello on 18:29 ---Mites tuommoinen ledvalonauhaa voisi sovitella
umpinaiseen kevyeen peräkärryyn ns. muutovaunu.?
Jatkuvaa virtaahan ei tule töpselöstä, voisko
kaapata virran vaikkapa takavalosta.? Vai
kestääkö auton sulakkeet tuon kaappauksen.?
--- Lainaus päättyy ---
Itse ajattelin laittaa peräkärryn kuomuun (esim bilteman nauhaa http://biltema.fi/fi/Veneily/12-V/Sisavalaistus/LED-valolista-25835/ ja tieten ip44) (ja asennus tieten kesällä lämpimällä mutta eihän silloin tarvi valoja niin unohtuu :(), tosin pitäs olla pistokkeella että saa irti jos kuomun irroittaa. Siihen tieten voisi laittaa auton ovikytkimen että valot syttys kun kuomun aukaisee :D (vaunuun laitoin vaatekaappiin). Sähkön ottaisin parkkilampulta jos jatkuvaa virtaa ei ole. Jos kiinteä kuomu niin mitä haittaa vaikka valot palaisi aina, tosin siihenkinhän voisi laittaa ovikytkimen aukeaviin oveen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta