Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Ledvalot
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Loppis - 1.07.2015 kello on 10:24 ---Jatketaan testiä ja toivotaan, että kestävät löytyy...
--- Lainaus päättyy ---
No jos noita nyt menee 2-3kpl viikossa, niin aika monta reissua tässä vielä tuolla tilauksella päästään, senverta suuren säkin noita silloin kerralla tilasin ::)
Ossi66:
Nyt tekisi mieli sanoa jotain, mutta taidanpa olla hiljaa kun noiden ostajia vituttaa varmasti jo muutenkin ;D
88k5:
^
Kyllä minäkin joku vuosi olen haukkunut mm. clas ohlssonin leditikkuja kun poltelen niitä 14v jännitteellä :-X .. Nyt käyttövuorossa bilteman tanko + himmennin (sen takia kestää tod. näk.)
..ja 12 VDC regun perään huudellut.
Esim. onko jollakulla tietoa, aurinkopanelisäätim ien pwm/mppt lähdöstä (load)? Onko ne yleensä reguloiltuja, vai päästääkö akun napajänniteen läpi mm. latauksessa, jos kaik' rinnan..?
Laiska olen ollut kun en ole ite mitannut :-[
Load -lähtöön 3v sitten laitoin markiisin himmennettävä 3m led nauhan..
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 1.07.2015 kello on 10:42 ---Nyt tekisi mieli sanoa jotain, mutta taidanpa olla hiljaa kun noiden ostajia vituttaa varmasti jo muutenkin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Elä sano. Kiinastahan ne kaikki tulee ja kalliimmista vaan mennään kauppaan valittaan ja toivotaan samalla, jotta sais seuraavat paremmasta erästä.
K.E.V:
Itse ostin vastaavia. Ei noista ole hajonnut kuin pari kahden vuoden aikana.
Eli ei kaikki ole samaa sontaa.
Ei olleet halvimmat ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta