Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Ledvalot
JPS:
Juups näinpäs se olikin.
K.E.V:
Pesin nuo lasispotit ja laitoin 1w 270 lm uudet ledpolttimot, nyt näkee kunnolla
tertsi:
Mitä enemmän yrittää ottaa selvää niin sen vaikeammaksi menee..OOn purkanut kosteusremontissa kaikki valot pois.Nyt pitäis laittaa ledit tilalle.Tuota nauhaa ajattelin asentaa.Mulla roikkuu nyt alkuperäiset johdot paikoilla johon ne haluan asentaa. Ostan siis 5 metriä lämmin valkoinen lednauhaa ja niille katkaisiajat / himmentimet. Voinko asentaa ne suoraan vanhoihin johtoihin vai pitääkö vielä ottaa jotain huomioon? Ja saako täältä foorumilta vielä noita tarvikkeita joltakin vai lähdenkö ebayn suuntaan? Kiitos jo etukäteen avusta.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: tertsi - 19.06.2014 kello on 10:51 ---.Mulla roikkuu nyt alkuperäiset johdot paikoilla johon ne haluan asentaa. Ostan siis 5 metriä lämmin valkoinen lednauhaa ja niille katkaisiajat / himmentimet. Voinko asentaa ne suoraan vanhoihin johtoihin vai pitääkö vielä ottaa jotain huomioon?
--- Lainaus päättyy ---
Sinne vaan uutta lamppua perään...
aaoulusta:
Tuli laitettua tilaukseen nauhaa ja 10w h7 sekä 41mm putki 1w vaatekaappiin.. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta