Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Aika hieno kamera uudessa Lumiassa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 27.09.2012 kello on 19:39 ---Sinähän voit sitten tehdä uuden ketjun aiheesta.
--- Lainaus päättyy ---
Kuningasidea ::) ;D ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 27.09.2012 kello on 16:47 ---Se voipi, kahtaenvaihda, tuo asiallinen keskustelu olla vähän vaikeaa, kun on noita omenauskovaisia ja sitten tällaisia microsoft vihaajia kuten minä. :D
--- Lainaus päättyy ---
Näin on Thumb Onneksi itsellä ei ole ennakkoluuloja valmistajia kohtaan, kylläkin kokemusta aika monista luureista. 20v on jo gsm itsellä ollut. Seassa hyviä huonoja sekä hyvin huonoja ???
K.E.V:
En tiedä navista. Kamerasta oli / on paljon juttua ihan asiallisista testeistä lähtien. Perustin ketjun jossa keskulteltaisiin mahdollisuuksista käyttä hyödykseen kameraa. Mutta hitsoriassa näkyy miten kävi ketjun ;D Ja tulevaisuudessa millainen kamera on käytössä.
Noita navien ongelmia aina jonkin osion suhteen jos alettaisiin kirjoittaa ylös. Siitä tulisi maailman paksuin kirja 8)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 27.09.2012 kello on 17:11 ---Jännä kuitenkin nähdä mitä tämä iPhonen karttasekoilu maksaa Applelle.
--- Lainaus päättyy ---
Iso johtaja sai ainakin kenkää firmasta
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288512078155.html
--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 27.09.2012 kello on 17:34 ---Palataan vaan tosin saattaa olla aika hiljaista ennen Marraskuuta :-*
--- Lainaus päättyy ---
Tuolla matkapuhelinfoorumi lla ainakin on ollut vilkasta asian suhteen. Nythän se on ennakkomyynnissä , suosittelen laitetta, olen jopa itse testaillut sitä livenä. Hankinnasta en kuitenkaan tiedä tuleeko ostettua.
tsahkali:
--- Lainaus --- Nythän se on ennekkomyynnissä , suosittelen laitetta, olen jopa itse testaillut sitä livenä. Hankinnasta en kuitenkaan tiedä tuleeko ostettua.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi jatkuvasti pitäisi ostella uusia puhelimia? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta