Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Aika hieno kamera uudessa Lumiassa

<< < (73/83) > >>

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper -  5.12.2013     kello on 22:19 ---käyttökokemuksia lisää,jos vaikka itekin sellasen hommais

--- Lainaus päättyy ---

Nyt vuorokauden kokemuksella ei voi vielä paljoa sanoa. Muutamia sovelluksia siihen lataillu sekä muuten tutustustunut laitteeseen. Käyttö on sujuvampaa kuin aikaisempien Lumioiden, näppäimistö toimii hyvin eikä ole mitään muitakaan hidasteluja havaittavissa.

6"koko on omaan käyttööni hyvä, tabletti ja puhelin samassa paketissa. Aluksi tuntui hiukan isolta mutta muutaman tunnin näpräyksen jälkeen käyttö on jo sujuvaa eikä koko haittaa.

Puhelin vaatii ehdottomasti jonkinlaisen suojakuoren tai jonkin muun millä saa takakannen liukkauden ehkäistyä.

Itse tilasin tällaisen.

Tähän mennessä laitteesta ei ole huonoa sanottavaa, paras Nokialainen mitä olen käyttänyt.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  6.12.2013     kello on 09:49 ---Puhelin vaatii ehdottomasti jonkinlaisen suojakuoren tai jonkin muun millä saa takakannen liukkauden ehkäistyä.

--- Lainaus päättyy ---
Tuollaiset avattavat nahkakuoret taskuilla mulla on molemmissa Lumioissa 920 ja 620 malleissa.
Oletettavasti 920 olisi jo näytön osalta hajonnut ilman suojia. On sen verran monta kertaa pudonnut kivilattialle.
Työpaikalla näitä näyttöjä on mennyt kuulemma ihan solkenaan hajalle, kun ovat tippuneet lattialle, tai muuten johonkin puristuneet.

pamaus:
Joo pitäisi myös hommata joku suojus.

Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.12.2013     kello on 09:56 ---Tuollaiset avattavat nahkakuoret taskuilla mulla on molemmissa Lumioissa 920 ja 620 malleissa.
Oletettavasti 920 olisi jo näytön osalta hajonnut ilman suojia. On sen verran monta kertaa pudonnut kivilattialle.
Työpaikalla näitä näyttöjä on mennyt kuulemma ihan solkenaan hajalle, kun ovat tippuneet lattialle, tai muuten johonkin puristuneet.

--- Lainaus päättyy ---
Niitä menee, kosketuskoneista ja paljon.
Itsekin vaihdoin kuukauden sisällä kai pariinkymmeneen.
Mukana 10" samppaa kuin pieniäkin koneita. i-tuotteita pääosa, mutta lumiaa ja Anteroa seassa.
Joihinkin vain maksaa näyttömoduuli vain 3x koneen arvon.

Mulla on vyölaukku mihin menee 920/1020 heittämällä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.12.2013     kello on 10:02 ---Niitä menee, kosketuskoneista ja paljon.
Itsekin vaihdoin kuukauden sisällä kai pariinkymmeneen.
Mukana 10" samppaa kuin pieniäkin koneita. i-tuotteita pääosa, mutta lumiaa ja Anteroa seassa.
Joihinkin vain maksaa näyttömoduuli vain 3x koneen arvon.

Mulla on vyölaukku mihin menee 920/1020 heittämällä.

--- Lainaus päättyy ---
Kysyin jo silloin, kun työpaikalle hommattiin jotain 80 Lumiaa, että miksi ei jaeta suojakoteloa samassa yhteydessä. Omaani kävin heti ostamassa kannet.
Nyt sitten pitkän ajan päästä jaetaan halukkaille suojakotelot. Olisi ollut alusta asti hyvä vakuutus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View