Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Aika hieno kamera uudessa Lumiassa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 5.12.2013 kello on 14:01 ---piru kun ei Applen valikoimaan kuulu vielä tämänkokoluokan laitetta
--- Lainaus päättyy ---
No mutta ainahan noita leirejä voi vaihtaa. Olen omenanpurijoille myynyt vaikka kuinka monta laitetta. Tänäänkin tulee yksi ja vaihtaa ipadin Winukkatablettiin.
Puhelimen hän vaihtoi jo ajat sitten... :D
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 5.12.2013 kello on 14:27 ---. Tänäänkin tulee yksi ja vaihtaa ipadin Winukkatablettiin.
--- Lainaus päättyy ---
heikot elon tiellä sortuu :D
Weicco:
Yks näpsy Lumialla
Untitled by weicco, on Flickr
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 5.12.2013 kello on 14:27 ---No mutta ainahan noita leirejä voi vaihtaa. Olen omenanpurijoille myynyt vaikka kuinka monta laitetta. Tänäänkin tulee yksi ja vaihtaa ipadin Winukkatablettiin.
--- Lainaus päättyy ---
Mun iPad leireily päättyi 1 kk kokeiluun. Sillä en pystynyt mitään oikeata asiaa tekemään. Sopii varmaan pelikoneeksi ja sosiaalisen median välineeksi, mutta ei se oikein mulle riittänyt.
Nyt on tilalla Dell latitude 10 WIN 8.1 Pro käyttöjärjestelmäll ä. Ei sekään täydellinen ole, mutta on sentään paljon useampaan asiaan taipuva, kuin iPad.
Tämä nyt on vain oma subjektiivinen käsitykseni laitteista. :)
kuusaan.matti:
Ei paha!
Onnistunut kuva meikän mielestä! Tarkkuus, valotus. sävyt yms.
Lumian ja yleensä kännykameroiden paras puoli on se, että sellainen on mukana ja sillä onnistuu!
Nyt on vielä niinkin, että jos haluaa varmasti hyvän kuvan äkkiä, niin ottaa sen kädessä olevalla kännykällä, vaikka se järkkärikamera roikkuu kaulassa. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta