Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Aika hieno kamera uudessa Lumiassa
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.12.2013 kello on 16:30 ---
osaakohan tämä tapatalk muuttaa kuvan foorumille sopivaksi
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk
--- Lainaus päättyy ---
Ihmettelin mikä tuo tapatalkin allekirjoitus on.
Topeliuksen Tapatalkin allekirjoitus näytti olevan Nexus5, aika uusi puhelin sekin.
Tuo minun Tapatalkin allekirjoitus näytti olevan Lumia 1520 joku laitteen koodi "RM-937_eu_finland_202"
http://gfxbench.com/device.jsp?benchmark=gfx27&D=Nokia+Lumia+1520+(RM-937%2C+RM-938%2C+RM-939%2C+RM-940)&testgroup=system
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.12.2013 kello on 16:28 ---Juuri näppäsin kuvan terassilta oli aika pimeä. Hyvä kuva tuli
--- Lainaus päättyy ---
Minä kokeilin ottaa kuvan pilkkopimeässä vessassa. Kuva oli, kuin kirkkaassa päivänvalossa otettu, eikä hiukkaakaan rakeinen.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.12.2013 kello on 19:43 ---Minä kokeilin ottaa kuvan pilkkopimeässä vessassa. Kuva oli, kuin kirkkaassa päivänvalossa otettu, eikä hiukkaakaan rakeinen.
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta inspiroituneena kävin itsekin ottamassa kuvan pimeässä vessassa. Arviolta piti sihdata mutta sai ihan kohtalaisen kuvan tällä Sonyn kännykällä (kuvaa rajattu hieman).
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 3.12.2013 kello on 19:53 ---Tuosta inspiroituneena kävin itsekin ottamassa kuvan pimeässä vessassa. Arviolta piti sihdata mutta sai ihan kohtalaisen kuvan tällä Sonyn kännykällä (kuvaa rajattu hieman).
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei ole kyllä noin hienoa taulua vessassa... ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.12.2013 kello on 19:54 ---Mulla ei ole kyllä noin hienoa taulua vessassa... ;)
--- Lainaus päättyy ---
Haluutko?
(On myytävänä)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta