Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Aika hieno kamera uudessa Lumiassa

<< < (32/83) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius -  5.12.2012     kello on 22:06 ---http://www.taloussanomat.fi/porssi/2012/12/05/pankki-nokia-hylkaa-windows-ja-siirry-androidiin/201243356/170

--- Lainaus päättyy ---
Paree olis kuin ei siirtyis.Olisi edes yksi jumittumaton versio.. Thumb Thumb
Ja sitä paitti tuo oli jenkin mielipide siis maa jossa jumaloidaan Iippa-phonea. :)
Ei ole kovin vakuuttavaa.
En itse vaihtele puhelinta muuten kuin jos rikkoutuu enkä jaksa harrastaa mitään netin käyttöä kännyllä joten en jaksa innostua mistään kännykän nettiominaisuuksist a mutta tässä olen jo pitemmän tovin kuunnellu eri ihmisten keskusteluita ja ohimennen heittämiä kommentteja puhelintensa omituisuuksista niin olen tullut siihen tulokseen että viisainta olisi laittaa Nokian lumia 820 jos ja kun se tulee markkinoille. :)Tai se Lumia 800.
Varmasti on hinta/laatu kohdallaan. ;D Thumb
Jos netin käyttö on pääasia ja raha ei esteenä (eikä koko haittaa )niin tietty Lumia 920 olis paras.
Ajattelin nyt lähinnä omalta kantilta.
Edittiä:mainittakoon että mulla on puhelimena Nokian 5230 jolla nyt ei edes näe surffailla joten käyttöni rajoittuu ihan puheluihin.
En ole merkkifriikki ja kokemukset ovat Noksusta huonot vaimolle ja lapsille ostamistani Nokialaisista johtuen.
Mutta nyt olen palannut juurilleni ja ajatellut työllistää pientä Kiinan poikaa. :-X

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  5.12.2012     kello on 21:04 ---On se hienoa että Microsoft tarvitsee Googlea, että saa MS vehkeet helpommin toimimaan ;D

--- Lainaus päättyy ---
vaikee sanoa kuka tarvitsee ketä, varsinkin itse en tiedä. Mutta hassua on että kun  lumia 800 päivyriin tietoja laitan niin ilman minkäänlaista toimenpidettä tiedot näkyy myös anroid tabeltin näytössä. tiedot tulee jotenkin pilvestä.

pamaus:
Tässä odotan Nokia 206 ilmestymistä. Pitkällä valmiusajalla ja isoilla näppämistöllä ja alle 100 € hintaan.  Thumb

http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/206/

K.E.V:
Maailman suurin operaattori nappasi Lumia 920:n
http://wmpoweruser.com/nokia-scores-chinas-largest-carrier-for-the-nokia-lumia-920/

--- Lainaus ---Nokia scores China’s largest carrier for the Nokia Lumia 920

September 13, 2012 | By Surur

Nokia__Lumia_820_an d_Lumia_920_Officia l_Photo_Album4_fu3b en_fuben_003601Huan g Guoqiang, director of Nokia China has posted in the Chinese microblogging service that the Nokia Lumia 920 TD-SCDMA version will be launching on China Mobile, China’s largest carrier with more than 680 million subscribers, close to 70% of the country’s subscribers.

The support is made possible by the Qualcomm MSM8690/8260A chip which does support China Mobile’s TD-SCDMA standard.

China Mobile has still not decided to offer the iPhone, including the iPhone 5.

Not wanting to be left out, Sun Yi, an executive from China Telecom, with more than 200 million mobile phone subscribers, said while they will not be getting the Nokia Lumia 920 they will in fact be releasing Windows Phone 8 handsets from other OEMs such as HTC and Samsung.

No specific time scale was released, but hopefully with direct chipset support it will be sooner rather than later.

Via WinP.cn

--- Lainaus päättyy ---
Vain 700 miljoonaa asiakasta, eli aika monta.

Lisäksi nyt tuli julkaistua uusi Lumia 620 halvempaan hintaluokkaan WP8:lla
http://www.mobiiliblogi.com/2012/12/05/uusi-nokia-lumia-620-tuo-windows-phone-8n-parin-sadan-euron-hintaluokkaan/

JJJ:
Kapulat kotona.. 920:n kokoero 900:n on aika pieni. Ehkä hieman painavampi. Rakenne tuntuu olevan näissä noksuissa aika tukevan tuntuinen verrattuna muoviseen samsungiin.

Kaikki puhelimet kuvassa rivissä. Vasemmalta päin 800,900 ja 920. Kaikki eri värisiä ettei mene sekaisin  ;D

Puhelimissa vielä muovit suojana joten kiiltelevät miten sattuu. Kunhan saan nuo yhteystiedot siirrettyä jotenkin 920:een niin sen jälkeen käyttökokemuksia ent. android-mieheltä jos ketään kiinnostaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View