Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kosteusmittari?

<< < (2/3) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.09.2012     kello on 14:42 ---
Onko kukaan muuten seurannut, minkälaisilla vehkeillä nämä 'takuun edellyttämät' rahastusmittaukset suoritetaan?

--- Lainaus päättyy ---

Olen piirtänyt kytkentäkuvat ammattikäytössä olevasta pintakosteusmittari sta. Ammattimiehet tietää tämän musta neliskulmaisen mittarin joka kaliproidaan kämmentä vasten. Thumb

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.09.2012     kello on 17:59 ---Olen piirtänyt kytkentäkuvat ammattikäytössä olevasta pintakosteusmittari sta. Ammattimiehet tietää tämän musta neliskulmaisen mittarin joka kaliproidaan kämmentä vasten. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

-Tämä tais mennä osioon ammattimiehet,..näin asiaa mitään ymmärtämättömänä vaikuttaa hyvältä piirrokselta.

-No, minulla kävi täällä kotona tekemässä kaakeli remonttia laatoittaja joka pisti semmoisen kepin laatan pintaan ja sanoi että kosteutta on ,ei kun laatat auki ja huh mikä haju ..kuivausta pari - kolme vuorokautta puhaltimen kanssa ja uutta kaakelia pintaa.

Semmoisella piikki vehkeellä ei kuulemma tee mitään, tiedä sitten.
Laatoittajan keppi vehje maksoi vissiin satasia peräti 500€ tai sitten muistan väärin..

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.09.2012     kello on 17:59 ---Olen piirtänyt kytkentäkuvat ammattikäytössä olevasta pintakosteusmittari sta. Ammattimiehet tietää tämän musta neliskulmaisen mittarin joka kaliproidaan kämmentä vasten. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Saakohan noita filttereitä mistään?

Topelius:
Laitoin tilaukseen kiinasta tuon mittarin.  Hauska nähdä toimiiko tuo,  mutta sillä luvataan jopa 5cm syvyyteen pystyvän mittaamaan.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.09.2012     kello on 19:33 ---Saakohan noita filttereitä mistään?

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitatko filtterillä muuntajaa? Kyllä niitä jostain sai, ainakin aikanaan löysin netistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View