Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pyyntö kaikille orgilaisille.

<< < (4/7) > >>

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  4.02.2011     kello on 22:49 ---Mutta se ei ole tuota puoluepolitiikkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös käyttömaksussa ole kyse tulonsiirrosta, jolla maksukykyisiltä siirretään varoja eläkkeiden maksuun. ;D Kyllä me osataan, kaikesta saa politiikkaa.
Joo en ole vakavissani. Hienosti olet tätä hoitanut, pidä linja.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  4.02.2011     kello on 22:54 ---A) onko kyseessä uskonnoolinen kokous?
B) onko kyseessä puoluepoliittinen kokous?

Jos vastasit kumpaankin EI, niin on täysin sallittua tiedottaa siitä.
Jos taas vastasin KYLLÄ jompaan kumpaan, niin silloin tiedottamisen pitää olla hyvän maun mukaista sekä neutraalia (esim. vaunuilevien kokoomusdemareiden treffit 34.13.2099 alkaen klo 24:30 jänkhällä kannon nokassa).

--- Lainaus päättyy ---

Koska itse ehdotin, että uskonto ja politiikka pidettäisiin poissa täältä, niin en ajatellut kumpaakaan vaihtoehtoa. ;D

En myöskään kokoomusdemareitten treffejä joskus vuonna 4876 talvikuussa.

TsKo:
Minun mielipide on ettei tarvitse sotkea tänne ei politiikkaa eikä uskontoa, kummastakin on eri ihmisillä niin erilaiset käsitykset ja kummastakin saadaan porukalla riita :D

Se sama asia nousee esiin paljon pienemmälläkin porukalla ja eihän kaikkien tarvitse toki asioista ollakkaan samaa mieltä. Kiitos ja anteeksi ;D

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  4.02.2011     kello on 23:11 ---Koska itse ehdotin, että uskonto ja politiikka pidettäisiin poissa täältä, niin en ajatellut kumpaakaan vaihtoehtoa. ;D

En myöskään kokoomusdemareitten treffejä joskus vuonna 4876 talvikuussa.

--- Lainaus päättyy ---

Merkkaa sä doro ne kalenteriin.
Ja pistä,että nokikahvet lavulla,lemmillä.Mä käyn sytyttään notskin jo etukäteen
ja pistän muutaman puun lisää niin pysyy hiillos hyvänä.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman -  5.02.2011     kello on 00:58 ---Merkkaa sä doro ne kalenteriin.
Ja pistä,että nokikahvet lavulla,lemmillä.Mä käyn sytyttään notskin jo etukäteen
ja pistän muutaman puun lisää niin pysyy hiillos hyvänä.

--- Lainaus päättyy ---

Asia harvinaisen selvä, merkattu kalenteriin ylös. Muista sitte nokikahvit ja Larsenin kanssa, ei mitään brutaaleja kahveja silloin nautita. :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View