Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Perjantai, otetaanko viinaa.
LMC-99:
Elämä on lyhyt, milloin tappaa korkea kolestroli milloin liikunnan puute milloin mikäkin uutuus..
minä poika se otan punkkua silloin kun huvittaa ja paukun nautin silloin kun maistuu ja olutta lipitän joka ilta, ainakin yhden pullon..niin entäs sitten.
-Olen kohta 60 tai ainakin jonkun vuoden kuluttua mutta mitä sitten, kuolen kumminkin "joskus".. mitä sitä murehtimaan elän nyt ja täysillä.
No joitain paheita vältän, tupakkia en ota suin surminkaan..
kimi:
Jos vietän perjantai illan kotona otan yhden ruuanlaittopaukun. Satunnaisesti alkoholia muutenkin, olutta muutama tölkki viikossa.
K.E.V:
Tein juuri Osso Bucco:a . Huomenna syödään. Joutui avaamaan koko valkkaripullon ja sitähän ei voi säästää huomiseen. Tulee lasin maku .. Hörps Thumb
Edit. kaksistaan se loppupullo tuhottiin
Komissarov:
Ei viinaa. Sen sijaan meinasin laittaa elämän risaiseksi ja juoda pullon siideriä. Tosin täytyy nyt venyttää vähän sitäkin, kun pitää tarkkailla koiraa, jos pitää lähteä kiikuttamaan hoitoon. Tuli metsästä hieman huonossa hapessa, liekö joku purrut tai pistänyt, mitään näkyvää ei kuitenkaan löytynyt. Taitaa tuo jo ehkä hieman parempi ollakin, mutta katsotaan nyt... :o
jip59:
Otan viinaa... Milloin mihinkin lantrattuna. Mutta sen verran pieni liru mitä tänäänkin saunan päälle tuli otettua ei vaikuta huomisen aamun ajokuntoon.
Olutta... tuskin muistan koska olisin tuota juonut. Ei sovi mun makuhermoille. Mieluummin joku "limuviina" kuten Kurko Piraija lonkero.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta