Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Perjantai, otetaanko viinaa.

<< < (7/22) > >>

Alan:
Tänään otin. Muulloin en.

Mulla oli saunakaljoina neljän pakki Koskenkorva Cranberryä, 33 cl tölkkejä. Oikein hyvin täytti tehtävänsä, mutta tavaksi en ota. Turhan kallista, liki 12 euroa 4 kpl. Vaan kun kerrankin kävin Alkossa niin piti ostaa.

Oluella tai viinillä mennään, ja Camparilla. Joskus vähän viskiä, konjakkia tai likööriä.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  2.11.2012     kello on 21:28 ---Miten niin ILMEISESTI Yrkkä?

--- Lainaus päättyy ---
   Ei ole niin tarkkaa kirjanpitoa. ;D ;D
   Yleensä viinaa otetaan vain kahdessa tapauksessa--- jos itsellä on---tai kaveri tarjoo. :D :D 
  Tai sitten syljetään pulloon. ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  2.09.2012     kello on 15:35 ---Minulla tipaton kuukausi käsitti elokuun ilman pepsiä, kokista, jaffaa tai mitään muutakaan limsaa mutta työpaikan juhlissa repsahdin, oli tarjolla ilmaista juotavaa ja minä reppana otin olvin kokista ja jaffaa ja vielä kolmannen puolen litran pullon pepsi maxia. Vaimo otti konjakkia.  :laugh:

Saahan nähdä miten syyskuu menee.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Mies voi aina olla ylpeä siitä, että vaimo on järki-ihminen.

Tässä tapauksessa näkyisi olevan sellainen järkivaimo kyseessä.

Vesseli:
Viimeksi otin perjantaina viinaa 20. hutikuuta, jos konjakki lasketaan viinaksi, mutta silloinkin vain yhden. Olutta sen sijaan olen ottanut enkä mitään keppanaa, vaan aikuisten olutta.

K.E.V:
Varmaan pariviikkoa sitten otimme hilseet whiskypullon pohjalta. Ei sen kummempia ,viiniä taas sillointällöin  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View