Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkahuollon järjetön laskutus!
Jepukka:
Kannattaa muuten kysellä hintoja myös kaukokiito tms. firmoista. Monesti on liikkunut esim eurolavalle mahtuvat roinat parilla kympillä.
SFC voisi muuten tinkaista alennukset rahtiliikkeiltä :)
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 31.08.2012 kello on 08:53 ---
Enikeissi..Rokkerin kaltaisen firman kannattaa tehdä matkiksen kanssa soppari rahtihinnoista..tör keesti vaatia esim -25% rahtihinnoista ;)
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan. Jos meinaa enempi myydä verkkokauppa tavaraa niin voi jäädä tilaamatta noilla postikuluilla.
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 31.08.2012 kello on 08:23 ---Moi!
Ostin moniala49:stä ekosol pesuaineen jota monet ovat hyväksi kehunneet! No purkki 5kg ei nyt maksanut kuin jotain 24.90,kiitos siitä Rokkerille, mutta kun se oli täällä Kemiön matkahuollossa,niin MH vaati rahtimaksun 19,03euroa!!!!
Ja huomautan että tämä ei ole Rokkerin vika,,,,,,,,,närästää vieläkin niin etten ole nykäisytkään koko pesukannua :D :D :D
t migel
--- Lainaus päättyy ---
Joo tämän takia minäkään en ole tuota pesuainetta tilannut.
Kun rahti maksut menevät ihan jossain tähtitieteellisissä lukemissa..täällä suomessa.
hartsakoski:
No,varmaan tuon takia työnantajani on suorastaan kieltänyt ko.yrityksen palvelujen käytön kuljetuksissa ...
vippe:
Mun tarvii hieman puolustella matkista..se on paljon nopeampi kuin itella, ainakin isoissa paketeissa...matkah uolto ei hajota/hävitä lähetyksiä niimpaljon kuin itella..7 vuotta mh asiamiehenä, minulla oli tosi paljon tyytyväisiä asiakkaita..eräskin paikallinen tukkuliike lähetti/lähettää edelleenkin, kymmeniä paketteja päivässä matkiksella ja muutamia itellalla..itellall a sai kysellä pakettien perään..joko ne ol hävinny tai hajonnu. Matkiksella tasan 2 pakettia oli menny rikki ja nekin oli lähettäjä (palautuksia) pakannut päin prset..
Mutta sehän o yrittäjän moka jos ei pyydä tässä kovassa kuljetus kilpailussa tarjouksii..
Itse maksan lavallisesta kamaa siinä 10-20e max..ja joillakin tukuilla on määräty määrän rahdit ilmassii..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta