Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkahuollon järjetön laskutus!

<< < (8/9) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  2.09.2012     kello on 08:54 ---Mutta itse aiheeseen. Mulle tuli paketti 170km Hesasta matkahuollolla 18€ ja nyt on tulossa eteläsaksasta toinen, maksaa 19€ DHL:n ovelle tuomana. Kumpikaan ei ole lähettäjän vika. Mutta tuntuu että on hiukkasen ilmaa noissa matkahuollon nykytaksoissa. Ei ole ihme ettei ne halua päästää kakunjakoon näitä Omnibuss ym yhtiöitä  ???

--- Lainaus päättyy ---
Tuosta hinnoittelusta on ollut juttua Suomesta lähetettäessä.
Etelä-Saksasta Suomeen 19€. Mikähän mahtaisi olla hinta, jos saman paketin lähettäisi Suomesta sinne Etelä-Saksaan.

Komissarov:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.09.2012     kello on 11:14 ---Etelä-Saksasta Suomeen 19€. Mikähän mahtaisi olla hinta, jos saman paketin lähettäisi Suomesta sinne Etelä-Saksaan.

--- Lainaus päättyy ---
Pähkäilin itse ihan samaa, kun tilasin ruiskutuspumpun eBayn kautta Saksasta. Pumppu sentään painaakin jotain, rahti oli tuon 19 € ja tuli DPD:n matkassa kotiovelle kolme päivää...

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.09.2012     kello on 11:14 ---Tuosta hinnoittelusta on ollut juttua Suomesta lähetettäessä.
Etelä-Saksasta Suomeen 19€. Mikähän mahtaisi olla hinta, jos saman paketin lähettäisi Suomesta sinne Etelä-Saksaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kallis!

Vesseli:
Aika erilaisia kokemuksia MH:n laskutuksesta. Auton ostovaiheessa palautin verhoilukangasnäytt eet myyjälle. Pakkaus maksoi 1,80 € ja vastaanottaja maksoi muut. Sitten lähetin 5 kg painavan pakkaamattoman kappaleen täältä susirajalta Ouluun. Tästä MH veloitti 4,60 €, mikä ei mielestäni ole järjetön laskutus. Joskus olen tilannut joitakin varaosia, jotka ovat tulleet MH:n kautta myyjän lukuun ja silti hinta on on ollut paikallisiin kauppiaihin kilpailukykyinen.

K.E.V:
MH:lla halvin tapaus 7,85€ = RAHTIPUSSI
paketit siitä ylöspäin ja reilusti.
Olen 18v lähetellyt useita satoja paketteja kokoaikana, vastaanottanutkin muutamia  :-*
Alla malli kuvitteellisesta paketista jonka mitat näkyy kuvassa  ??? 8) :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View