Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkahuollon järjetön laskutus!

<< < (6/9) > >>

Aakku:
En oikein ymmärrä ketä tässä arvostellaan ja mistä syystä. Tässä loppupuolella en oikein saa kenenkään teksteistä tolkkua.

Joka tapauksessa homma menee nettiostoksissani aina niin, että ensin kerään tuotteet koriin ja jatkan niin pitkälle ostotapahtumaa, että saan näytölle tuotteiden hinnan lisäksi mahdollisen rahtimaksun valitsemallani maksutavalla ja rahdinkuljetustaval la.
Mikäli tämä rahtimaksu ei selviä laskussa, niin joko tiedustelen sitä nettikauppiaalta, tai ostan tuotteet toiselta kauppiaalta. Monesti sama tuote on toisella huomattavasti halvempi, mutta postitus taas kalliimpi, vaikka tulisi samasta maasta.
Ei tässä pitäisi olla mitään epäselvää, eikä yllättävää.

Silloinkin, kun ostan EU:n ulkopuolelta saan aina rahtihinnan etukäteen tietää. Vaikkapa jenkeistä ostaessani. Ainoa mikä joskus saattaa yllättää on tulli ja vero. Nekin voi kuitenkin ihan hyvin laskea etukäteen tullin itsetullaussivuilta .

Tuota postin hitautta Suomessa olen myös ihmetellyt. Ulkomailta tavara tulee rivakasti seurannan mukaan maasta toiseen aina Suomeen saakka. Sitten se hyytyy Suomen Itellaan viikoksi, tai pariksi. Ymmärtäisin, jos paketti tulisi EU:n ulkopuolelta, mutta kun se tulee EU maasta.

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  1.09.2012     kello on 07:04 ---Ei vaan olin maksanut tuotteen nettipankissa ja normilähetyksenä se Kemiöön saapui!

Enää en kyllä MH:n palveluja käytä, haen mielummin itse ja naatiskelen päivästä Vihdin kauniissa maisemissa termospullo fölissä ja prinsessat takapenkillä :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  1.09.2012     kello on 09:45 ---Toi oli hienosti sanottu. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ajelin kesällä noissa maisemissa, ja ihmettelin kuinka siellä oli sankat kuusimetsikot. :D

tsahkali:

--- Lainaus ---Ajelin kesällä noissa maisemissa, ja ihmettelin kuinka siellä oli sankat kuusimetsikot. :D

--- Lainaus päättyy ---

Vihti on, vaikka muuta haluaisiklin, maatalouspitäjä. Ja perus sellainen. Ei ole tarvetta koskea metsiin niin kovin useasti. :-X

Vaan itse asiasta, Tilasin kans hiljan tavaraa, joka tuli matkahuollon kautta ja ennekolla. Enkä tilaa toiste!!

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma -  1.09.2012     kello on 16:41 ---Ajelin kesällä noissa maisemissa, ja ihmettelin kuinka siellä oli sankat kuusimetsikot. :D

--- Lainaus päättyy ---

Et ole tainnut lukea paikallisuutisia vihdistä, täällä on vääntöä jostain puunkaato hommista. Oliko joku joukkokanne menossa, en ihan tarkaan tunne asiaa.

tsahkali:

--- Lainaus ---Et ole tainnut lukea paikallisuutisia vihdistä, täällä on vääntöä jostain puunkaato hommista. Oliko joku joukkokanne menossa, en ihan tarkaan tunne asiaa.

--- Lainaus päättyy ---

Sinunhan se pitäisi tuntea... Oisko taas Nummelanharjulla kunta laittamassa jotain sileäksi?  Kunnan entiset hakkuut ovat ainakin olleet syvältä. >:(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View