Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tableteista

<< < (15/17) > >>

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  2.09.2012     kello on 12:08 ---iPadin jos meinaa hankkia ja käyttää siinä jotain navigointi ohjelmaa niin pitää olla 3g/4g malli jotta navigointi toimii. Wifi mallilla ei navigoinnit toimi.

--- Lainaus päättyy ---
Navigointia varten on kaksi navigaattoria, Tomppa & Garmin

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster -  2.09.2012     kello on 12:02 ---Kiitos näistä täppäri vastauksista Thumb
Miksi kummassa vääntöä & ehdotuksia läppäreistä? Kysymys kun oli täppäreistä!, läppäreitä on omastakin takaa win7 ja linux (linuxilla kirjoittelen tätä), kyllästytty läppäreiden huonoon akunkestoon reissussa ja siksi halutaankin kuvansiirtoon täppäri. Puhelimena on android jota voi käyttää wifi asemana, eli täppärissä ei välttämättä tarvita 3-4G paikkaa (siis hiukan halvempi hankkia), taitaa olla paras hankkia tuo applen laite.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka läppäreistä ei saisi puhuakaan, niin mun Samsungissa luvataan päivittetyssä versiossa jo 14 tunnin akun kestoa. Omassani kovassa käytössä en saa akkua loppumaan työpäivän aikana. Miten hyvä se akun kesto pitää sitten olla?
Netti saa voimansa Android puhelimesta, joka jakaa dataa yli 50m säteellä salatusti.

Näitä asioita minä arvostan: Hyvä akun kesto, mattapintainen näyttö, pieni koko, näppis, hyvät liitännät. Hyvä yhteensopivuus ohjelmilla.

Topelius:
Voin ainakin kans kehua androidin yhteensopivuutta eri ohjelmien kanssa. En ole löytänyt vielä androidista sellaista asiaa mikä ei toimisi, niinkuin "normaalissa" tietokoneessa. 

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius -  2.09.2012     kello on 13:00 ---Voin ainakin kans kehua androidin yhteensopivuutta eri ohjelmien kanssa. En ole löytänyt vielä androidista sellaista asiaa mikä ei toimisi, niinkuin "normaalissa" tietokoneessa.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla on anroid tässä samsungissa. Tekisi mieli saada netistä tyttöjen pelit toimimaan tässä, mutten ole onnistunut saamaan pyörimään. Minkälainen ohjelma niitä pyörittäisi?

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.09.2012     kello on 12:30 ---Näitä asioita minä arvostan: Hyvä akun kesto, mattapintainen näyttö, pieni koko, näppis, hyvät liitännät. Hyvä yhteensopivuus ohjelmilla.

--- Lainaus päättyy ---

Näyttöihin saa mattapintaisia kalvoja joten ei ainakaan tuon takia kannata jotain tablettia jättää ostamatta, mutta noiden muutamien vaatimusten myötä en voi suositella iPadia. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View