Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Tableteista

<< < (12/17) > >>

Aakku:
No mitäs tuollaiset ylimääräiset adapterit ja näppikset sun muut maksaa?
Kiinnostaisi myös siirtonopeus.

Itse kun olen kamerasta siirtänyt USB johtoa pitkin videota ja kuvaa läppäriin, niin on kestänyt iäisyyden. Vielä hitaampaa se on BT:n kanssa. Joskus sekin on avuksi, kun on se USB johdon pätkä unohtunut johonkin kassiin.
Homma kyllä onnistuu silmänräpäyksessä, kun ottaa muistikortin kamerasta ja asettaa sen läppärin muistikorttilukijaa n. Samalla voi valkata, mitä otoksia lataa kiintolevylle. Samalla voi sitten lopuksi tyhjentää kameran muistikortin.

Noin yleisesti ottaen, mitä vähemmän erillisiä hilavitkuttimia, niin sitä parempi.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.09.2012     kello on 13:58 ---
Noin yleisesti ottaen, mitä vähemmän erillisiä hilavitkuttimia, niin sitä parempi.

--- Lainaus päättyy ---
niinpä..  Lähinnä on kiinni siitä mitä tarvitsee. Minulla karttaselain sovellus sekä kännykässä että tabletissa.  Toimii mainiosti veneillessä paikannuksen kanssa . Korvaten siis karttaplotterin. tuo karttaselain on ilmainen vain kokeiluajan, eli kuukauden verran.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.09.2012     kello on 13:58 ---No mitäs tuollaiset ylimääräiset adapterit ja näppikset sun muut maksaa?

Itse kun olen kamerasta siirtänyt USB johtoa pitkin videota ja kuvaa läppäriin, niin on kestänyt iäisyyden. Vielä hitaampaa se on BT:n kanssa. Joskus sekin on avuksi, kun on se USB johdon pätkä unohtunut johonkin kassiin.
Homma kyllä onnistuu silmänräpäyksessä, kun ottaa muistikortin kamerasta ja asettaa sen läppärin muistikorttilukijaa n. Samalla voi valkata, mitä otoksia lataa kiintolevylle. Samalla voi sitten lopuksi tyhjentää kameran muistikortin.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo kuvien siirtonopeus riippuu usb-väylästä. Uudempi usb2 on 40x nopeampi kuin vanha. Suoraan muistikortilta vielä nopeampi.

Samoin en halua hilavitkuttimia, vaan yhden laitteen.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.09.2012     kello on 13:58 ---No mitäs tuollaiset ylimääräiset adapterit ja näppikset sun muut maksaa?

--- Lainaus päättyy ---
alta 30€ iPadin Camera connection kit. Kiinasta tai jostain muualta vinku intiasta voi saada halvemmalla  :o

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.09.2012     kello on 13:58 ---Noin yleisesti ottaen, mitä vähemmän erillisiä hilavitkuttimia, niin sitä parempi.

--- Lainaus päättyy ---

Tuollainen on mulla käytössä, yhdessä lisälaitteessa on sekä microSD, SD, AV, mini-USB kuin perus-USB.

edit: nuo talvikuvat ovat siis tuossa SD-kortissa joka tuossa adapterissa ja kuvat voi siitä siirtää joko yksitellen tai kaikki kerralla iPadiin. Hintaa en tuolle adapterille tiedä, tuon sain lahjaksi.

Lisään tähän samaan syssyyn vielä toisen adapterin joka kannattanee hankkia mikäli haluaa iPadin näytön siirtää isompaan televisioon.

Tässä liittiminä siis HDMI ja iPadin lataus toisena.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View