Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Motonetin tavarat.

<< < (2/4) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Gainsay - 29.08.2012     kello on 19:56 ---No mulla on sitten se paha silmä  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Silmästäs en tiiä, mut jotain voi päätellä tosta sun avattarestas ;D

ostin tänään Motonetistä kaksi ledfinauhaa, A 1795kpl, joissa omat katkasiat. Laitan ne Saitsin kattoluuukussa olleiden loisteputkien tilalle ;)

Saas nähdä kuinka kauan kestävät ::)

Gainsay:
Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina.
Taidot kyllä on ruosteessa, sillä muutenhan olisin taikonu nuo heebelit ehjiksi.

Duster:
Mulla kans huonoja kokemuksia Motonetin ledeistä, listasta alkoi olla jo puolet pimmeenä....no ostin IKEAsta ledilistaa siihen tiskapöydän alalaitaan valaisemaan jääkaappia ja laatikosto, siit jäi yksi listanpätkä ylmääräseksi ja se sai luvan korvata Notonetin listan ovenpäällä (se palaa yhtäaikaa ulkovalon kanssa, eipähän jää ulkovalo vahingossa päälle)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Gainsay - 29.08.2012     kello on 22:40 ---Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina.
Taidot kyllä on ruosteessa, sillä muutenhan olisin taikonu nuo heebelit ehjiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb voi harmi
yritäppä nyt sada ruosteet pois
ja tee mullekkin taikoja
kun olen niin epäonnettaren suosios  :'(
jotta sais onnea vaikka lotton pääosumaan
näin alkajaisiks vaan vaatimattomasti pyytelen ja anelen  ;D

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Gainsay - 29.08.2012     kello on 22:40 ---Tuo avatar,uskokaa tai älkää se on aito omakuva tapahtumasta missä toimin Shamaanina.

--- Lainaus päättyy ---

Tänne kans sitä onnettaren tähtisumua,- pitäis asentaa pellikattoa uuden uutukaisen tallin päälle-, niin ettei tuuli vie miestä mennessään eikä maan vetovoima ota omaansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View