Matkailukeskustelut > Lappi
Minkälaiset kelit yleensä syyskuussa, millaisia kokemuksia
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 2.09.2012 kello on 19:18 ---Aika hyvin härmässä. Minä menin 930km karvan yli 11 t ajoajalla Saksassa. Ilman yhtä tietyöosuutta olisi ehkä puolituntia tippunut pois.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla menee tommoseen matkaan vähintään
3 päivää.
Muokkaan ja pahoittelen asian vierestä meni.
tsahkali:
Mitens muuten tuo pdf? Tuleeko vaikeuksia vaikka niiden täppärien kanssa?Tässä säätiedot uudelleen:
ihaa:
Ei ongelmia ainakaan iPadilla.
Ruutukaappaus hetki sitten.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 30.08.2012 kello on 11:14 ---ajomatkaa olisi vaatimattomat 820 km ja siihen menisi taukoineen ainakin 14 tuntia
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 2.09.2012 kello on 18:59 ---Aika hitaanlaisesti matka taittuisi noilla arvoilla ???
Itse n. kuukausi sitten ajoin vaunu perässä 860km 11 tuntiin ::)
--- Lainaus päättyy ---
Aika vauhdikkaasti olet ajanut, 78 km/h keskinopeudella, kun itse olen noita kotimaan reissujen keskinopeuksia seurannut niin meillä se on ollut enempi tuolla 65 km/h tienoilla tai joskus jopa alle 60 km/h.
Ei meillä ajeta kuin kaksi tuntia ja sitten tauko, muutenhan tämä kotimaa on nopeasti läpi käyty.
putkimies:
Kyllä pdf aukeaa samsungilla, mutta kuvankaappauksen tiedosto ylittää 300 KB, enkä osaa pienentää muulla tavalla kuin leikkaamalla kuvasta puolet pois. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta