rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Minkälaiset kelit yleensä syyskuussa, millaisia kokemuksia  (Luettu 16003 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
Vs: Minkälaiset kelit yleensä syyskuussa, millaisia kokemuksia
« Vastaus #15 : 30.08.2012 kello on 10:55 »
Tänne.

  • Vieras
  • Vs: Minkälaiset kelit yleensä syyskuussa, millaisia kokemuksia
    « Vastaus #16 : 30.08.2012 kello on 11:14 »
    No joo..kylläpä saa unohtaa sen viikonlopun, ajomatkaa olisi vaatimattomat 820 km ja siihen menisi taukoineen ainakin 14 tuntia, täytyy miettiä sitä ruskan katsomista sitten messujen jälkeen, ei tarvinne lähteä kuin Sotkamon korkeudelle.  :laugh:

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
    • Epsoo
    ajomatkaa olisi vaatimattomat 820 km ja siihen menisi taukoineen ainakin 14 tuntia

    Aika hitaanlaisesti matka taittuisi noilla arvoilla ???

    Itse n. kuukausi sitten ajoin vaunu perässä 860km 11 tuntiin ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
    ..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
    • Autossa on pyörät
    Aika hitaanlaisesti matka taittuisi noilla arvoilla ???

    Itse n. kuukausi sitten ajoin vaunu perässä 860km 11 tuntiin ::)
    Aika hyvin härmässä. Minä menin 930km karvan yli 11 t ajoajalla Saksassa. Ilman yhtä tietyöosuutta olisi ehkä puolituntia tippunut pois.

  • Vieras
  • Aika hyvin härmässä. Minä menin 930km karvan yli 11 t ajoajalla Saksassa. Ilman yhtä tietyöosuutta olisi ehkä puolituntia tippunut pois.

    Mulla menee tommoseen matkaan vähintään
    3 päivää.

    Muokkaan ja pahoittelen asian vierestä meni.
    « Viimeksi muokattu: 2.09.2012 kello on 19:33 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
    Mitens muuten tuo pdf? Tuleeko vaikeuksia vaikka niiden täppärien kanssa?Tässä säätiedot uudelleen:

  • Vieras
  • Ei ongelmia ainakaan iPadilla.

    Ruutukaappaus hetki sitten.

  • Vieras
  • ajomatkaa olisi vaatimattomat 820 km ja siihen menisi taukoineen ainakin 14 tuntia

    Aika hitaanlaisesti matka taittuisi noilla arvoilla ???

    Itse n. kuukausi sitten ajoin vaunu perässä 860km 11 tuntiin ::)

    Aika vauhdikkaasti olet ajanut, 78 km/h keskinopeudella, kun itse olen noita kotimaan reissujen keskinopeuksia seurannut niin meillä se on ollut enempi tuolla 65 km/h tienoilla tai joskus jopa alle 60 km/h.

    Ei meillä ajeta kuin kaksi tuntia ja sitten tauko, muutenhan tämä kotimaa on nopeasti läpi käyty.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:31
     Kyllä pdf aukeaa samsungilla, mutta kuvankaappauksen tiedosto ylittää 300 KB, enkä osaa pienentää muulla tavalla kuin leikkaamalla kuvasta puolet pois.  ;)
    « Viimeksi muokattu: 2.09.2012 kello on 21:28 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
    Kyllä pdf aukeaa samsungilla, mutta kuvankaappauksen tiedosto ylittää 300 KB, enkä osaa pienentää muulla tavalla kuin leikkaamalla kuvasta puolet pois.  ;)

    Ainakin Samsungin puhelimessa kuvaa katsellessa voi valita toiminnon 'muokkaa'. Sieltä löytyy myös kuvan koon muuttaminen.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:31
    Ainakin Samsungin puhelimessa kuvaa katsellessa voi valita toiminnon 'muokkaa'. Sieltä löytyy myös kuvan koon muuttaminen.
    Aika avuton olen. Liitekuvassa näkyy toiminnot, ei siinä ole muuta kuin Kuvan tiedot, rajaus, käännöt ja tulostus, joka sekin onnistuu vain Samsungin tulostimella suoraan.
     ihmettelen miksi kuvankaappausten tiedostomäärät vaihtelee hyvin paljon, ja kaikissa on eri tiedostomäärä. Vaihteluraja on yleensä 240 -1100 KB. Mistähän tuokin johtunee.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
    • Epsoo
    Aika vauhdikkaasti olet ajanut, 78 km/h keskinopeudella, kun itse olen noita kotimaan reissujen keskinopeuksia seurannut niin meillä se on ollut enempi tuolla 65 km/h tienoilla tai joskus jopa alle 60 km/h.

    Ei meillä ajeta kuin kaksi tuntia ja sitten tauko, muutenhan tämä kotimaa on nopeasti läpi käyty.

    Vauhdikkaasti ja vauhdikkaasti, cruiseen 83-84km/h ja ajamista (vain kaksi taukoa, eli tankkaukset). Ja tarkoitus ei ollut katsella etelä/keskisuomea, kun on kohtuu tutut jo, vaan siirtyä pohjoiseen mahdollisimman nopeaan...

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:16
    • Epsoo
    Kyllä pdf aukeaa samsungilla, mutta kuvankaappauksen tiedosto ylittää 300 KB, enkä osaa pienentää muulla tavalla kuin leikkaamalla kuvasta puolet pois.  ;)

    ??

    Eli taidat tarkoittaa foorumin kuva rajoitusta? Silloin kannattaa käyttää tuota "Lisää kuva kuvapalvelun kautta", jossa ei ole ko. rajoitusta ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.07.2020 kello on 20:17
    Dodiin, eli huomenna olisi tarkoitus startata Helsingin Herttoniemstä noin klo 15:00 ja tarkoitus olisi ajaa huomis illan ja alkuöyn aikana Leville ja majottautua siellä hotellille jos on vapaata. Ja Lauantai aamuna lähteä sen verran ajoissa käsivarren suuntaan että olisi Kilpisjärvellä ennen puoltapäivää. Ja säätiedoitus näyttää juuri sopivalta lomasäältä  :) Eli minun tuurilla siellä sataa vettä koko viikon. Ja niinkuin jo aiemmin pistin viestiä niin tarkoitus olisi päästä Haltille Norjan kautta, joten toivottavasti tie ei ole todella huonossa kunnossa. Muuten varmaan tulee majottauduttua Kilpisjärven alueelle ja tulee tehtyä jotain päivä retkiä lähimaastossa.
    Eli jos joku palstalainen tulee vastaan niin saa morjestaa tuon näköiselle retkiautolle.