Tekniikkakeskustelut > Primus
Kaksi sähkövastusta Primuksen rinnalle ?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 29.08.2012 kello on 15:32 ---Eli sinulla on kytkimen kautta kaksi termostaattia?
--- Lainaus päättyy ---
Näin on. Niin niitä "tuntoelimiä". :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 29.08.2012 kello on 11:51 ---Me puskaparkkeilemme ympäri vuoden, ei oo viel palellu vaikka lämppärinä o vaan Truma Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Niin, minä en tuota Truman systeemiä paljon tunne. Mutta miten pakkaspuskalainen koneen lämmittää. ::)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.08.2012 kello on 21:18 ---Näin on. Niin niitä "tuntoelimiä". :)
--- Lainaus päättyy ---
Juuri niitä tarkoitin. ;)
tsahkali:
--- Lainaus --- Mutta miten pakkaspuskalainen koneen lämmittää. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Agrekaatilla. MUlla oli entiwanhaan katolla romuloota, jossa oli myös voimalaitos. Pakoputken kohdalta läppä auki ja kone käyntiin, johto alas ja kansi kiinni.
Näin piti muuten kerran tehdä myös Tsekissä, keskellä kesää, kun Viiatin toiseks viimenen hehkutulppa kärähti! Ei piru lähtenyt yhdellä, ennenkuin lämmitti ½ tuntia. Mahto alkuasukkaat ihmetellä, kun kävivät jo aamusta hautausmaalla. ;D
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 29.08.2012 kello on 21:21 ---Niin, minä en tuota Truman systeemiä paljon tunne. Mutta miten pakkaspuskalainen koneen lämmittää. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Koneen lämmitystä vartehan on eberi.....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta