rekisteriseloste

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Lahden Caravanmessut: 14.09.2012 - 16.09.2012

Kirjoittaja Aihe: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012  (Luettu 8628 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012
    « Vastaus #60 : 17.09.2012 kello on 12:58 »
    Kaben tarjontaa käytiin sunnuntaina nuohoamassa sitten uudelleen, kun askarrutti onko tuo meidän vaunu nyt oikeasti vain maanantaikappale, vai onko kyseisen merkin sisustus yleisestikin ottaen huonosti viimeisteltyä. Havainto oli, että meillä ei ole maanataikappaletta; Kabelta esillä olleissa vaunussa sekä autoissa oli käytännössä katsoen kaikissa silmiinpistävän huonosti istuvia kaapistojen puuosia, huonosti sahattuja levyjen reunoja, vinoon liimattuja peitelevyjä, silikonitöhräilyä tai repsottavia verhoilukankaita näkyvissä paikoissa. Meinaan kyllä laittaa noista ottamani kuvat Kabelle, jos vaikka ymmärtäisivät ettei matkailuajoneuvobis neksessäkään liialle ylimielisyydelle ole sijaa tai muuten käy kehnosti.

    Samaan kiinnitin aikanaan huomiota kun auton osto oli käsillä että Ruotsalainen puutyö ja viimeistely oli kyllä hintaluokkaan täysin sopimatonta... Seinän sisältä voi olla vaikka kuinka hyvä mutta jos näkyvien osien viimeistely ontuu niin väkisten hiipii mieleen epäilys että miksi ne piilonvieret olisi sen paremmin tehty  ::)

    Silloin pari vuotta sitten minut aika kerettiläiseksi leimattiin kun Kabe:n viimeistelyä arvostelin mutta tuossa mielipiteessä pysyn kyllä edelleen (siltikin voisin rahojen salliessa ja sopivan Kaben vastaantullessa ottaa riskin ja testata jotta mistä kohtaa se matkailu auvoisammaksi Kaben kanssa muuttuisi).

    Eipä silti: Hobbyn "miljoona-napin-peittomuovi-palaa-odottaa-irtoamista" ratkaisu tai velcro-tarranauhalla kiinni leivottu paneeli ei nekään vakuuttaneet. Tai LMC "melkein-on-osunut-kohdalleen-puskuri-suojalista" yms patentit > rumia yksityiskohtia oli nekin.

    Paremman puoliskon kanssa tultiinkin siihen tulokseen että esim. LMC:n laatu olisi mennyt alaspäin samalla kun muotivirtausten yms mukana on sukellettu ulkonäön perään. Jos kerran hintaa pidetään samana ja tehdään seinä kalliimmin (paremminkin?) niin jostainhan se kate pitää sitten yrittää säästää.

    Sekin hauskuutti että samat kaverit jotka muutama vuosi sitten pelottelivat lasikuidun hirveyksillä ja kehuivat alumiinipinnan "ruvelle" olivatkin nyt oivaltaneet sen miten hyvin lasikuitu kestää pikku iskuja yms. Vai liekö sitten päämiehet kertoneet että "tää on nyt hyvä juttu kun se meillekin tuli valmistukseen..."  :P

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012
    « Vastaus #61 : 17.09.2012 kello on 13:11 »
    No oho, ja minä kun olen harmitellut muutamien listojen kutistumista Adriassa.  :o

    Aika pintapuolisestipa sitä itse tuli autoja/vaunuja katseltua kun ei noita tai mitään muutakaan huomioinut, vasta omaa tulee tarkasti ajankanssa katseltua.  ;D

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012
    « Vastaus #62 : 17.09.2012 kello on 13:36 »
    Off-topic-On

    No oho, ja minä kun olen harmitellut muutamien listojen kutistumista Adriassa.  :o

    Aika pintapuolisestipa sitä itse tuli autoja/vaunuja katseltua kun ei noita tai mitään muutakaan huomioinut, vasta omaa tulee tarkasti ajankanssa katseltua.  ;D
    Jos tarkoitat niitä T-muovilistoja leikkauspinnoissa niin vähän lämpöä niille, irroitus, lämpöä > venytys ja takaisin paikalleen. Jos hyvän haluaa niin liiman kanssa takaisin kuten ovat alkunpitäenkin olleet.

    Omaamme tein nyt "neljän vuoden huollossa" pariin kohtaan tuon. Jos eivät ala pysyä mitassa niin sitten laitan liiman kera venytettynä takaisin, nyt jäi liima laittamatta. (Sanottakoot nyt että ainakin meillä tuo muutaman listan kitistyminen on ollut luokkaa 1-2mm eli melkoisen pientä mutta silti sopivassa kohdassa silmään osuvaa kuitenkin > lämpöpuhaltelun kynnys ylittyi > 10 minuuttia elämästä tuohon meni LOL)

    Off-Topic-Off

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012
    « Vastaus #63 : 17.09.2012 kello on 13:44 »
    Off-topic-On
    Jos tarkoitat niitä T-muovilistoja leikkauspinnoissa niin vähän lämpöä niille, irroitus, lämpöä > venytys ja takaisin paikalleen. Jos hyvän haluaa niin liiman kanssa takaisin kuten ovat alkunpitäenkin olleet.

    Juu, tuollaista tuunausta sitä on saanut Adrian kanssa harrastaa ekan talven jälkeen sai tehdä ensimmäiset  "lämpöhoidot".

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:26
    Vs: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012
    « Vastaus #64 : 17.09.2012 kello on 17:35 »

    Kävin pyörimässä siellä kahvilassa lauantaina klo 13 aikaan. Mutta kun ei siellä sitten heti näkynyt mitään viirejä, niin pakenin nopeasti paikalta :) Jos näitte isokokoisen punapaitaisen ukon siellä ihmettelemässä, se olin varmaankin minä.
    Oli se lappu siinä pöydällä jo puoli yhden aikaan, ja vielä yhden jälkeenkin. Ja ihan näkyvillä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:26
    Vs: Lahden Caravanmessut 14.-16.9.2012
    « Vastaus #65 : 17.09.2012 kello on 17:36 »
    Niin komppaan minäkin.  ;D

    Sain vaimon puhuttua ympäri siitä siten että mites sitten jos jotain tapahtuu, Kentucky on uusi merkki markkinoilla ja pistevaraosia voi olla vaikea saada kun ei ole vielä tunnettu merkki, se helpotti. ;D
    Entä jos ei tapahdukkaan  :D