Tekniikkakeskustelut > Alde

alde 3010 pumppu

<< < (2/9) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.08.2012     kello on 21:20 ---Itse käytän kausipaikalla viikonloppuisin pumppua koko ajan päällä.Pysyy se lämpö tasasemmin lattiassa tällä tavoin.Tokihan pumppu kuluu aina kun on päällä.Mutta mukavuuden takia sitä uhraa vaikka pumpun kestoiässä jos vaan lämmintä riittää.
Mutta miten paljon se lyhenee niin tuskin kukaan tietää vastausta. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jos 12 voltin pumppua käytetään ohjauspaneelin ohjaamana niin se kestää noin 15 vuotta, mutta jos käytetään jatkuvasti niin kestää noin 3-6 vuotta. Karkea arvio kokemuksen mukaan. Thumb

matson1:
perhana kun tuli nopeasti selvyys asiaan, kiitoksia kovasti. Thumb

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 25.08.2012     kello on 21:25 ---Jos 12 voltin pumppua käytetään ohjauspaneelin ohjaamana niin se kestää noin 15 vuotta, mutta jos käytetään jatkuvasti niin kestää noin 3-6 vuotta. Karkea arvio kokemuksen mukaan. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
No olihan sitä tietoa.. Thumb
Itse tosin käytän 230 voltin pumppua ja vain viikonloppuisin .Taitaa kestää aika hemmetin kauan.Pannuhan tosin ei kestänyt kun 5 vuotta.. :'(

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.08.2012     kello on 22:00 ---Pannuhan tosin ei kestänyt kun 5 vuotta.. :'(

--- Lainaus päättyy ---

Oliko se valmiiksi mätä vai mikä oli?

Vesseli:
Minulla hajosi Alde 3010:n pannu 4,5 vuotta vanhana. Syy oli aika tyypillinen ruostumattoman ja hiiliteräksen hitsaukseta johtunut vaurio. Pannu repesi hitsaussaumasta. Tapauksia on kuulemma n. 60 vuodessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View