rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: mikähän katkaisin....  (Luettu 1964 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 14:42
  • nautitaan elämästä niin kauan kuin voidaan.......
mikähän katkaisin....
« : 25.08.2012 kello on 11:44 »
tervehys en tiedä mihin osioon tämä pitäs laittaa joten laitan tänne, eli ostin tuon kaben ja siinä parisängyn pääty puolessa on nuo spottivalot 2 kpl ja niille on omat kytkimet, mutta niiden välissä on yksi kytkin jota en osaa sanoa mihin se vaikuttaa, oiskos jollain tietoa....mikä tuo kytkin oikein on.

sori näin epämääräinen selitys..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
Vs: mikähän katkaisin....
« Vastaus #1 : 25.08.2012 kello on 22:29 »
Sama vika Rahikaisella. Minunkin kulkimessa se katkaisija samoin kuin sängyn toisessa päässä oleva alempi katkaisija eivät näytä johtavan mihinkään. Olin keskiviikkona takuu- ym. korjauksissa ja kysyin asiasta. On kuulemma tyypillistä Kabeismia eli standardiratkaisuja kaikkiin malleihin, joissa kaikissa ei välttämättä ole kaikkia valaisimia.

Toinen vaihtoehto voi olla LED-valojen väärä kytkentä jossain. Minulla eivät syttyneet pöydän yläpuolella olevat LED-valot. Ne oli kytketty väärinpäin.

  • Vieras
  • Vs: mikähän katkaisin....
    « Vastaus #2 : 25.08.2012 kello on 22:45 »
    tervehys en tiedä mihin osioon tämä pitäs laittaa joten laitan tänne, eli ostin tuon kaben ja siinä parisängyn pääty puolessa on nuo spottivalot 2 kpl ja niille on omat kytkimet, mutta niiden välissä on yksi kytkin jota en osaa sanoa mihin se vaikuttaa, oiskos jollain tietoa....mikä tuo kytkin oikein on.

    sori näin epämääräinen selitys..
    Omassa Kabessa on myös ne spottivalot sekä ylösnostettava sängynpääty ;D ;D
    No tämä ei liity tapaukseen kunhan toin esille  :) :)
    Mutta ei meillä ole niiden spottien välissä mitään muuta katkaisijaa.Spoteis sa on omat ja thats it.
    Mulla ei ole Kabessa itsessään ollut ongelmia mutta noissa oheislaitteissa senkin edestä.Jaa olihan Kaben etuosan kaapin sisus irronnut pinnastaan mutta Oulun liike liimasi sen uudestan ennenkuin luovutti vaunun minulle.
    Ja tuossa hieman mainosta liikkeeseen joka auttoi Alden pannussa 100 % ,tai siis sen vaihdossa takuuna.
    http://www.oulunlomavaunu.com/
    Suosittelen kaikille vaunua tahi autoa ostaville,palvelu on hienoa ja asiakkaasta pidetään huolta kaupan jälkeenkin. Thumb Thumb