Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

8" kosketusnäyttö

<< < (2/8) > >>

tsahkali:

Kannattaa jo tuohon hintaan miettiä iLaitteen ostoa  ::) Enemmän iloa ja vähemmän piuhoja  :D
 Taidat olla  ixx friikki. Jos toimiva järjestelmä on olemassa, niin miksi se pitäisi vaihtaa ja vielä maksaa siitä.
Eikä siitä sen enenpää iloa olisi...

Aakku:
Totteleeko tuo GT Reittikartta sitä kosketusnäyttöä?
Itselläni on GT Reittikartta Suomi Pro ihan vain tavallisessa miniläppärissä.

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.08.2012     kello on 18:17 ---Totteleeko tuo GT Reittikartta sitä kosketusnäyttöä?
Itselläni on GT Reittikartta Suomi Pro ihan vain tavallisessa miniläppärissä.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tottelee. Sormella epätarkkaa mutta mukanatulevalla kynällä käy mukavammin. Win7 latasi ohjaimen kosketusnäyttöön ihan automaattisesti, kunhan malttoi toimia ohjeen mukaan.

Tämä minun on GT Reittikartta Suomi 2011. Karttakeskuksesta tilattu.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.08.2012     kello on 17:57 ---

Taidat olla  ixx friikki.

--- Lainaus päättyy ---
En nyt sentään  :o  Muutama pc löytyy himasta ja suurimmanosan päivästä olen pc vehkeiden kans tekemisissä  :D iLaitteiden kanssa on vaan helppo tyhmänkin touhuta, kun ne vaan on niin yksinkertaisia ja toimii  :D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 24.08.2012     kello on 20:01 --- iLaitteiden kanssa on vaan helppo tyhmänkin touhuta, kun ne vaan on niin yksinkertaisia ja toimii  :D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä nämä iLaitteet on enempi nörtin vehkeitä verrattuna perus-koneisiin... perus tietokoneessa tökkäät muistikortin vain koneeseen ja näet sen sisällön samantien ruudulla mutta näissä Applen vehkeissä vaaditaan yhtä jos toista että saat sen tiedoston siihen näytölle näkyviin. :-\

Syvältä nämä iLaitteet ovat jos on tottunut Windowsiin, sanon minä. :o

Mutta erikoisuuksiahan nämä on olleet jo sieltä 80-luvulta lähtien kun vanhemmat sellaisen aikoinaan ostivat ekaksi tietokoneeksi kotiin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View