Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
8" kosketusnäyttö
tsahkali:
Kannattaa jo tuohon hintaan miettiä iLaitteen ostoa ::) Enemmän iloa ja vähemmän piuhoja :D
Taidat olla ixx friikki. Jos toimiva järjestelmä on olemassa, niin miksi se pitäisi vaihtaa ja vielä maksaa siitä.
Eikä siitä sen enenpää iloa olisi...
Aakku:
Totteleeko tuo GT Reittikartta sitä kosketusnäyttöä?
Itselläni on GT Reittikartta Suomi Pro ihan vain tavallisessa miniläppärissä.
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.08.2012 kello on 18:17 ---Totteleeko tuo GT Reittikartta sitä kosketusnäyttöä?
Itselläni on GT Reittikartta Suomi Pro ihan vain tavallisessa miniläppärissä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tottelee. Sormella epätarkkaa mutta mukanatulevalla kynällä käy mukavammin. Win7 latasi ohjaimen kosketusnäyttöön ihan automaattisesti, kunhan malttoi toimia ohjeen mukaan.
Tämä minun on GT Reittikartta Suomi 2011. Karttakeskuksesta tilattu.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.08.2012 kello on 17:57 ---
Taidat olla ixx friikki.
--- Lainaus päättyy ---
En nyt sentään :o Muutama pc löytyy himasta ja suurimmanosan päivästä olen pc vehkeiden kans tekemisissä :D iLaitteiden kanssa on vaan helppo tyhmänkin touhuta, kun ne vaan on niin yksinkertaisia ja toimii :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 24.08.2012 kello on 20:01 --- iLaitteiden kanssa on vaan helppo tyhmänkin touhuta, kun ne vaan on niin yksinkertaisia ja toimii :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä nämä iLaitteet on enempi nörtin vehkeitä verrattuna perus-koneisiin... perus tietokoneessa tökkäät muistikortin vain koneeseen ja näet sen sisällön samantien ruudulla mutta näissä Applen vehkeissä vaaditaan yhtä jos toista että saat sen tiedoston siihen näytölle näkyviin. :-\
Syvältä nämä iLaitteet ovat jos on tottunut Windowsiin, sanon minä. :o
Mutta erikoisuuksiahan nämä on olleet jo sieltä 80-luvulta lähtien kun vanhemmat sellaisen aikoinaan ostivat ekaksi tietokoneeksi kotiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta