rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: 8" kosketusnäyttö  (Luettu 11377 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:35
  • Oululainen terwaporwari
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #15 : 25.08.2012 kello on 11:07 »
Mulla on sellanen hullu periaate suuressa päässäni,että mitä vähemmän tämän atk-pskan kans tarvii olla tekemisissä,sen parempi ;D ;D.Ja facebook profiilia mulla ei ole eikä tule :-\.Tällaista vainoharhaisuutta tänä aamuna.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 21:21
  • Ukki
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #16 : 2.11.2012 kello on 14:34 »
Huvittaa tuo höpötys plivistä ja vastaavista. Onhan noita tietoja säilytetty maailman sivu verkkopalvelimilla joita nykyään muka pilviksi sanotaan. Minullakin on oma pilvi kotona jossa varmuus kopiot.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:44
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #17 : 2.11.2012 kello on 14:39 »
Huvittaa tuo höpötys plivistä ja vastaavista. Onhan noita tietoja säilytetty maailman sivu verkkopalvelimilla joita nykyään muka pilviksi sanotaan. Minullakin on oma pilvi kotona jossa varmuus kopiot.

Totta maar on, verkkopalvelimilla lienevät kaikkien yli yhden miehen yritysten/yhteisöjen työtiedostot ja varmuuskopiot ajetaan vähintään kerran päivässä. Pilvet vaan ovat karanneet jonnekin kauas, kuten Badding lauloi. Kotkaan, Kajaaniin, Enklantiin, Jenkkeihin...  On se vähän eri asia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
  • Autossa on pyörät
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #18 : 2.11.2012 kello on 15:25 »
Riippuu pilvestä . Kävi tuossa yks päivä asiakas joka oli Elisalla töissä ja sanoi myyvänsä "pilvee sörkassa"  ;D 8)
Ellun palvelin on ihan Helsingissä. Itse olen puhelimen sisällön kopioinut Mikkisoftan Skydriveen. Sieltä helppoa synccaa sekä Symbianeihin että WP luureihin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:28
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #19 : 2.11.2012 kello on 15:26 »
Huvittaa tuo höpötys plivistä ja vastaavista. Onhan noita tietoja säilytetty maailman sivu verkkopalvelimilla joita nykyään muka pilviksi sanotaan. Minullakin on oma pilvi kotona jossa varmuus kopiot.
Niin, "pilvipalvelu" pitää kait sisällään levytilan ja jakojen lisäksi ohjelmistopalvelun (palvelimen muistia ja suoritinaikaa).

Esimerkkinä vaikka Ms Office 365 tai kevyempi Google Docs - paikallisesti ei asennella mitään ohjelmia vaan ne ovat ajantasalla palvelimella. Maksullisessa tietty se peikko, että kun lopetat maksamisen katoaa "kaikki", niin ohjelma kuin tiedostot (jos ei kopioita muualla)  8)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #20 : 2.11.2012 kello on 19:10 »
Mulla on sellanen hullu periaate suuressa päässäni,että mitä vähemmän tämän atk-pskan kans tarvii olla tekemisissä,sen parempi ;D ;D.Ja facebook profiilia mulla ei ole eikä tule :-\.Tällaista vainoharhaisuutta tänä aamuna.
Sama täällä "Heikki Koivulassa", tulkoon nyt mainittua vaikka ei siitä mitään iloa tälle ketjulle olekkaan. 8)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #21 : 2.11.2012 kello on 19:16 »
Minulla on jo idiotPad, mutta en kyl meinaa sille mitään erillisiä navigointiohjelmia ostella. Ei ole sellaisiin varaa. Erillinen navigaattori on oikeasti kätevämpi (ja monasti myös edullisempi). Apple tuotteiden suurin ongelma on ko firman pohjaton ahneus. Toinen paha vika on juurikin aiemmin mainittu laajennusten ja muutosten tekemisen mahdottomuus. Kuinka mukavaa olisikaan tuikata musiikint ja muut usb-tikulla tai SD-kortilla suoraan koneeseen, eikä jonkin korporaation hallussa olevan välipalvelimen kautta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
  • Autossa on pyörät
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #22 : 2.11.2012 kello on 20:50 »
Ei mullakaan mitään naamakirjaa ole, ei tule. Jos jollain asiaa sanokoon naamakkain  8)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #23 : 2.11.2012 kello on 20:57 »
Kuinka mukavaa olisikaan tuikata musiikint ja muut usb-tikulla tai SD-kortilla suoraan koneeseen, eikä jonkin korporaation hallussa olevan välipalvelimen kautta.

Tämä on yksi syy miksi olen vaihtanut ympäristöön jota pystyn hallitsemaan jos ja kun haluan ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
  • Autossa on pyörät
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #24 : 2.11.2012 kello on 20:59 »
Enpä itsekään musaa siirrä mihinkään. Mulla on ~1600 cd levyä ja lukematon määrä vinyylejä. Ne soi omilla laitteilla. En harrasta pakattua musaa , enkä imurointia  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2021 kello on 23:45
  • häme
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #25 : 2.11.2012 kello on 22:22 »
Kuinka mukavaa olisikaan tuikata musiikint ja muut usb-tikulla tai SD-kortilla suoraan koneeseen, eikä jonkin korporaation hallussa olevan välipalvelimen kautta.
Niinkuin 99 sanoikin, niin onneksi on vielä vaihtoehtoja.

Itse en kyllä ole ymmärtänyt ollenkaan tuota, pillipiipari soittaa rotat mereen laitetta.
Siitähän on joku puraissutkin. pthyi hemmetti, yäks.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.02.2024 kello on 20:09
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #26 : 2.11.2012 kello on 22:32 »


ipad on autossa kiinni ja ilmainen navikointisofta

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2021 kello on 23:45
  • häme
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #27 : 2.11.2012 kello on 22:34 »

ipad on autossa kiinni ja ilmainen navikointisofta

Joka opastaa ihan mihin sattuu. Liekkö löytää edes Helsingin rautatieasemaa  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
  • Autossa on pyörät
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #28 : 2.11.2012 kello on 22:38 »
Kylse löytää, kysyy vaikka Applen teknologiapomolta neuvoa. Hää on toistaiseksi työttömänä ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
  • Autossa on pyörät
Vs: 8" kosketusnäyttö
« Vastaus #29 : 2.11.2012 kello on 22:39 »
Muuten Trapperilla ja Aakulla sama kuva Profiilissa  :P