Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Webaston ja Talvirenkaitten osto virosta ?
Eemeli:
Kannattavuus riippuu täysin siitä, mitä tavoittelet. Jos ajattelet "omaa pussia", niin on kannattavaa kun löydät luotettavat tekijät mutta jos ajattelet kotimaan valtiontaloutta, että meillä on tulevaisuudessakin varaa avustaa Kreikkaa, Espanjaa, Irlantia jne, niin ei ole kannattavaa... valinta on sinun.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: mese300 - 23.08.2012 kello on 17:29 ---Kannattavuus riippuu täysin siitä, mitä tavoittelet. Jos ajattelet "omaa pussia", niin on kannattavaa kun löydät luotettavat tekijät mutta jos ajattelet kotimaan valtiontaloutta, että meillä on tulevaisuudessakin varaa avustaa Kreikkaa, Espanjaa, Irlantia jne, niin ei ole kannattavaa... valinta on sinun.
--- Lainaus päättyy ---
Tossa on monta muttaa matkassa ja yksi on oma lompakko. Thumb
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: jepukka - 23.08.2012 kello on 17:15 ---..
Talvirenkaita harkitsen itsekkin ostavani eestistä vaikka ne maksaa saman verran kuin suomessa, mutta nastat on 1,5 grammasia > pito parempi sivuteillä. Tosin katsastusmies ei noista tykkää jos edes huomaa eroa norminastan välillä.
--- Lainaus päättyy ---
Oliskohan esim. Nokian renkailla oma tuotelinja mm. Viroon. Mulla on sellainen käsitys, että kaikki merkkinastarenkaat nastoitetaan jo valmistajalla eikä kumiorjaamo-asentamossa :-X Sen sijaan mikämikä -merkeillä tai paikallisilla pinnatuilla voi hyvinkin olla noin ;D
Aikaisempina talvina olen kattonut paikallislehdissä kun Viron kumiliikkeet mainostaa samoja merkkirengassarjoja, mutta suht. vähäisen hinnaneron takia ei ole tullut nähtyä vaivaa.. :-X
Ossi66:
Kannattaa katsoa ne koko rengasmerkinnät ennen ostopäätöstä ;)
Täällä "Luottomyyjä" tarjosi volvoon "uusi continental premium contact 5 390,00srj ", Sinne menin periaatteesta vaihdattaan vaikka toinen kauppias mainosti seinässä "Continental premium contact 379,00 sarja".
Tuosta hintaerosta kun keskusteltiin, minulle kerrottiin ettei tämä toinen toimija saa renkaita suoraan Contilta, vaan hommaa omia kanaviaan euroopasta Continental premium contact 2 mallia (ollut markkinoilla ainakin 4v) :o
0yxxy0:
Lähtiköhän nyt hinnat nousuun? ;D ;D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288494249939.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta