Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledit

<< < (15/51) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.02.2011     kello on 16:06 ---Lainaus sivulta 1:

No nyt muistin vilkaista, kun kävin vaunulla.

Siellä on Calira EVS 34, viaton kun on ollut niin ei ole tarvinnut aikaisemmin merkkiä kattoa.

Osaakos se pitää jännitteen tasaisena ladatessaankin?

--- Lainaus päättyy ---

En osaa sanoa - mjo33400 osaisi ehkä paremmin  :-\ Mittaamallahan tuo selviäisi..

Voihan olla, että Calira ladatessa vajaata akkua ei reagoi kuinkaan muutaman watin ledikuormaan, vaan painelee 14 V tuntumassa.  :-\

EDIT: Jaahas, parempaa tietoa olikin jo tullut  8)

Alan:
^

Kai se pitäis ottaa itteään niskasta, ostaa kunnon mittari ja opetella käyttään.

Ollut vaan aina mulle henkimaailmaa nää sähköjutut. Mutta kai se ledi 14,x volttia kestää??

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.02.2011     kello on 22:04 ---^

Kai se pitäis ottaa itteään niskasta, ostaa kunnon mittari ja opetella käyttään.

Ollut vaan aina mulle henkimaailmaa nää sähköjutut. Mutta kai se ledi 14,x volttia kestää??

--- Lainaus päättyy ---

Tässä Claes Ohlsson -versio, joka ei tunnu kestävän  8)

Sieltä-täältä pimenee..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.02.2011     kello on 22:04 ---^

--- Lainaus päättyy ---

Normaali kirkas ledi toimii jotain 3.3-3.5 voltilla - loppu on etuvastuksen tai driverin mitoituksesta kiinni.

Jos etuvastus on mitoitettu 12 voltilla 20 milliamperiin, 14 volttia voi olla liikaa. Jos mitoitus on tehty 10 mA päälle, ei tarttee välittää latauksen aiheuttamista muutoksista.

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.02.2011     kello on 22:13 ---Tässä Claes Ohlsson -versio, joka ei tunnu kestävän  8)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Sieltä-täältä pimenee..

--- Lainaus päättyy ---

Kuinkas paljon noilla on käyttötunteja takana?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View