Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledit

<< < (50/51) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 12.03.2014     kello on 20:01 --- Thumbd
Minä olen lyhennellyt piikkejä lähes kaikista polttimoista, että istuu oikein paikalleen.

--- Lainaus päättyy ---
     Kuin paljon kestää lyhentää ,että vielä yltää piikki virtaan

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 12.03.2014     kello on 20:05 ---     Kuin paljon kestää lyhentää ,että vielä yltää piikki virtaan

--- Lainaus päättyy ---
Kun työnnät niin pitkälle, että pysyy piikki jo kontaktissa - mittaat näkyvän pituuden ja otat alle sen verta pituutta piikeistä pois..

Ei kait sitä voi hatusta heittää näkemättä, että montako milliä  :o

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.03.2014     kello on 20:14 ---Kun työnnät niin pitkälle, että pysyy piikki jo kontaktissa - mittaat näkyvän pituuden ja otat alle sen verta pituutta piikeistä pois..

Ei kait sitä voi hatusta heittää näkemättä, että montako milliä  :o

--- Lainaus päättyy ---
     Puhut tosia!   noin sen itekki pähkäilin.. Thumb

Ossi66:
Aamulla kävin oulua lähestyessä Vipe-ledillä lamppuostoksilla. Thumb
Keittiöön otin 175 lumenin halogeenin-korvaajat ja muualle vaunuun 115 lumenin versiot ;)

Samalla matkaan tarttui ip67-suojauksella ledinauhaa, yksi virtalähde ja hopeinen putkilukko ;D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro - 12.03.2014     kello on 20:01 ---Minä olen lyhennellyt piikkejä lähes kaikista polttimoista, että istuu oikein paikalleen.

--- Lainaus päättyy ---

Olkaa varovaisia, ettette taivuttele juotoksia. Ne piikit on turhan 'hyvää' ainetta, eivätkä aina tartu tinaan kunnolla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View