Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Ledit
janitkon:
--- Lainaus ---No jokainen voi itse valita millaista palvelua haluaa ja mitä siitä maksaa - itse haen tarvitsemani ledit Vipelediltä ihan kivijalkakaupasta ja saan sitä mitä haluan - ja palvelu on erinomaista Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Itselläkin olisi tarkoitus kävästä Vipeledillä tässä lähipäivinä. Thumb
knoj:
--- Lainaus käyttäjältä: knoj - 21.08.2013 kello on 19:22 ---On ihan pakko kirjoittaa tänne, vaikka ei ehkä kuuluisi tähän.
Laitoin eilen vaunun ulkovalaisimeen ledit, kun huomasin, että polttimot olivat rikki. Kävin paikallisessa autotarvikeliikkees sä ostamassa. Innostuin niin, että rupesin katsomaan, mitä maksaisivat ledlamput meidän kylpyhuoneeseen (6x20W halogeenit). Samaisessa liikkeessä n. 15€/kpl, jää ostamatta.
OK, eBaystä tilasin suurinpiirtein vastaavat, ja tulevat itäisestä naapuri-naapuri-maasta yht 6 kpl 12,70€, sisältäen postikulut.
Ei ole kummallista, jos ei kauppa Suomessa käy. Jos tavara tulee 10 välikäden kautta ja jokainen laittaa prosentin (= 2x ostohinta) myyntihinnaksi, niin tottakai loppuasiakas joutuu pulittamaan korkean hinnan.
Toinen juttu. Olin tilaamassa pienen osan vaunuun, olisi maksanut 39€, mutta kauppias halusi toimituskulut vielä 15€, joten ei tullut kauppoja.
--- Lainaus päättyy ---
Tänään postipoika toi paketin kotiin, (tilattu 20/8 ja tänään on 29/8, nopea toimitus Honkongista). Oli tietysti heti kokeiltava. Ledit loistavat ihan hyvin, ehkä vähän enemmän sinertävää kuin halogeenit, mutta sitä ei edes huomaisi, jos en olisi peilien yläpuolelle jättänyt halogeenit paikalle. Nyt on tehonkulutus 160W sijasta 58W, josta halogeenit haukkaavat 40W. Oli oikein hyvä vaihtaa, koska yhdessä lampunpitimessä oli huono kosketus = palovaara.
K.E.V:
Tuli taas ledejä, toiset 1,2w pistokekannalla ja toiset putkimalliset ulkovaloihin ja lieden valoihin
aaoulusta:
Nonii!! lediä vaihdeltu ja pihavalo meni kuin elokuvissa heti toisella oikein ja toimivaksi Thumb . noihin spotteihin taas ne kolikko ledit meni hyvin mutta lasia ei saa kiinni kun se mötikkä ottaa vastaan takapuolelta. otanko ja lyhennän piikkejä vai miten ootta sen saaneet toimiin...
Beedro:
Thumbd
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 12.03.2014 kello on 19:15 ---Nonii!! lediä vaihdeltu ja pihavalo meni kuin elokuvissa heti toisella oikein ja toimivaksi Thumb . noihin spotteihin taas ne kolikko ledit meni hyvin mutta lasia ei saa kiinni kun se mötikkä ottaa vastaan takapuolelta. otanko ja lyhennän piikkejä vai miten ootta sen saaneet toimiin...
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen lyhennellyt piikkejä lähes kaikista polttimoista, että istuu oikein paikalleen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta