rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ledit  (Luettu 66480 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
Vs: Ledit
« Vastaus #240 : 22.08.2013 kello on 15:29 »
Lainaus
No jokainen voi itse valita millaista palvelua haluaa ja mitä siitä maksaa - itse haen tarvitsemani ledit Vipelediltä ihan kivijalkakaupasta ja saan sitä mitä haluan - ja palvelu on erinomaista Thumb

Itselläkin olisi tarkoitus kävästä Vipeledillä tässä lähipäivinä.  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.02.2024 kello on 17:02
Vs: Ledit
« Vastaus #241 : 29.08.2013 kello on 17:11 »
On ihan pakko kirjoittaa tänne, vaikka ei ehkä kuuluisi tähän.
Laitoin eilen vaunun ulkovalaisimeen ledit, kun huomasin, että polttimot olivat rikki. Kävin paikallisessa autotarvikeliikkees sä ostamassa. Innostuin niin, että rupesin katsomaan, mitä maksaisivat ledlamput meidän kylpyhuoneeseen (6x20W halogeenit). Samaisessa liikkeessä n. 15€/kpl, jää ostamatta.
OK, eBaystä tilasin suurinpiirtein vastaavat, ja tulevat itäisestä naapuri-naapuri-maasta yht 6 kpl 12,70€, sisältäen postikulut.
Ei ole kummallista, jos ei kauppa Suomessa käy. Jos tavara tulee 10 välikäden kautta ja jokainen laittaa prosentin (= 2x ostohinta) myyntihinnaksi, niin tottakai loppuasiakas joutuu pulittamaan korkean hinnan.
Toinen juttu. Olin tilaamassa pienen osan vaunuun, olisi maksanut 39€, mutta kauppias halusi toimituskulut vielä 15€, joten ei tullut kauppoja.

Tänään postipoika toi paketin kotiin, (tilattu 20/8 ja tänään on 29/8, nopea toimitus Honkongista). Oli tietysti heti kokeiltava. Ledit loistavat ihan hyvin, ehkä vähän enemmän sinertävää kuin halogeenit, mutta sitä ei edes huomaisi, jos en olisi peilien yläpuolelle jättänyt halogeenit paikalle. Nyt on tehonkulutus 160W sijasta 58W, josta halogeenit haukkaavat 40W. Oli oikein hyvä vaihtaa, koska yhdessä lampunpitimessä oli huono kosketus = palovaara.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:42
  • Autossa on pyörät
Vs: Ledit
« Vastaus #242 : 11.03.2014 kello on 18:51 »
Tuli taas ledejä, toiset 1,2w pistokekannalla ja toiset putkimalliset ulkovaloihin ja lieden valoihin




  • Vieras
  • Vs: Ledit
    « Vastaus #243 : 12.03.2014 kello on 19:15 »
    Nonii!! lediä vaihdeltu ja pihavalo meni kuin elokuvissa heti toisella oikein ja toimivaksi  Thumb . noihin spotteihin taas ne kolikko ledit meni hyvin mutta lasia ei saa kiinni kun se mötikkä ottaa vastaan takapuolelta. otanko ja lyhennän piikkejä vai miten ootta sen saaneet toimiin...

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 4.03.2024 kello on 13:36
    Vs: Ledit
    « Vastaus #244 : 12.03.2014 kello on 20:01 »
     Thumbd
    Nonii!! lediä vaihdeltu ja pihavalo meni kuin elokuvissa heti toisella oikein ja toimivaksi  Thumb . noihin spotteihin taas ne kolikko ledit meni hyvin mutta lasia ei saa kiinni kun se mötikkä ottaa vastaan takapuolelta. otanko ja lyhennän piikkejä vai miten ootta sen saaneet toimiin...

    Minä olen lyhennellyt piikkejä lähes kaikista polttimoista, että istuu oikein paikalleen.

  • Vieras
  • Vs: Ledit
    « Vastaus #245 : 12.03.2014 kello on 20:05 »
    Thumbd
    Minä olen lyhennellyt piikkejä lähes kaikista polttimoista, että istuu oikein paikalleen.
         Kuin paljon kestää lyhentää ,että vielä yltää piikki virtaan

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:06
    Vs: Ledit
    « Vastaus #246 : 12.03.2014 kello on 20:14 »
         Kuin paljon kestää lyhentää ,että vielä yltää piikki virtaan
    Kun työnnät niin pitkälle, että pysyy piikki jo kontaktissa - mittaat näkyvän pituuden ja otat alle sen verta pituutta piikeistä pois..

    Ei kait sitä voi hatusta heittää näkemättä, että montako milliä  :o

  • Vieras
  • Vs: Ledit
    « Vastaus #247 : 12.03.2014 kello on 20:23 »
    Kun työnnät niin pitkälle, että pysyy piikki jo kontaktissa - mittaat näkyvän pituuden ja otat alle sen verta pituutta piikeistä pois..

    Ei kait sitä voi hatusta heittää näkemättä, että montako milliä  :o
         Puhut tosia!   noin sen itekki pähkäilin.. Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
    Vs: Ledit
    « Vastaus #248 : 12.03.2014 kello on 20:32 »
    Aamulla kävin oulua lähestyessä Vipe-ledillä lamppuostoksilla. Thumb
    Keittiöön otin 175 lumenin halogeenin-korvaajat ja muualle vaunuun 115 lumenin versiot ;)

    Samalla matkaan tarttui ip67-suojauksella ledinauhaa, yksi virtalähde ja hopeinen putkilukko ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:43
    Vs: Ledit
    « Vastaus #249 : 13.03.2014 kello on 09:27 »
    Minä olen lyhennellyt piikkejä lähes kaikista polttimoista, että istuu oikein paikalleen.

    Olkaa varovaisia, ettette taivuttele juotoksia. Ne piikit on turhan 'hyvää' ainetta, eivätkä aina tartu tinaan kunnolla.

  • Vieras
  • Vs: Ledit
    « Vastaus #250 : 13.03.2014 kello on 17:12 »
    Sinne sujahti ledit! Nyt ollaan niin nykyaikaisia jotta ihan hymyilyttää  :D,, vajaa puolet piikistä pois, niin johan mahtu spotin uumeniin uutta tekniikkaa... Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:15
    Vs: Ledit
    « Vastaus #251 : 15.03.2014 kello on 22:00 »
    Nyt on vaunussa 4kpl Vipe-Ledin 115 lumenin ledejä ruokapöydän päällä ja kolme samanlaista pesuhuoneen peilin päällä. Vastaavat mielestäni valoteholtaan vähintään 10W halogeeniä. Thumb
    Keittiö-osastolle tuli kolme 175 lumenin lediä ja ne on kyllä kirkkaat Thumb

    Noita Vipe-Ledin tuotteita voi suositella lämpimästi - kaikki laittamani on 3500K 8-28VAC/DC versioita, joten ne on myös himmennettävissä ;)  Värisävy on todella hyvä

    Tässä ruokapöydän tunnelmaa - noihin voisi laittaa vielä tehonsäätimen ;)