Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledit

<< < (46/51) > >>

Oulaa:
Näitäkö sitten kannattaisi laittaa ledlamppujen eteen ettei tulisi ylijännitettä ?

HiTec:
Öö... Miksi? ??? Meinaan nuo LED:it kyllä kestää tuon akun napajännitteen vaihtelut ihan hyvin, mitä välillä akku puskee itsenään lähes tyhjänä vs. laturi pukkaa sitä täyteen 8)

Oulaa:
Mulla olisi tuollainen joutavana kun ostin niitä talvella keittiöön kaksi .
Nyt kun ukkonen särkin toisesta muuntajan se joutaisi autoon mutta kestääkö nämä auton jänniteheittelyt .
Enkä ole vielä keksinyty mistään näihin liittimiä kun sitä joutuis autossa katkomaan .
Tosi hienon tunnelmavalaistukse n näillä ainakin keittiöön saa kun on niin paljon vaihtoehtoja väreissä ja sävyissä.

HiTec:
Nou hätä. Itsellä on yksi samanlainen olkkarissa ja tuolle kyllä kelpaa about mikä tahansa 12V DC-muhentaja sitä syöttämään. Itselläkin kun se nauhan mukana tullut napsahti about heti kättelyssä, niin laitoin uuden n. 10x tehokkaamman ja sillä on menty. Eli jos et uutta muuntajaa tuohon hommaa, niin ihan huoletta voit sen vaikka autoonkin nakata Thumb

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 29.07.2013     kello on 12:09 ---Mulla olisi tuollainen joutavana kun ostin niitä talvella keittiöön kaksi .
Nyt kun ukkonen särkin toisesta muuntajan se joutaisi autoon mutta kestääkö nämä auton jänniteheittelyt .
Enkä ole vielä keksinyty mistään näihin liittimiä kun sitä joutuis autossa katkomaan .
Tosi hienon tunnelmavalaistukse n näillä ainakin keittiöön saa kun on niin paljon vaihtoehtoja väreissä ja sävyissä.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on tuommoista nauhaa vedettynä markiisin alle ja on pelannut jo toista vuotta moitteettomasti..vä rit vaihdetaan tunnelman mukaan mm. jouluna punaiset..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View