Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledit

<< < (37/51) > >>

JeanS:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.06.2011     kello on 21:45 ---Ostin muuten juuri rullan ledinauhaa ( lämmin valkoinen ) ja oli halpaa.

--- Lainaus päättyy ---

Voiko tuota pätkiä? Tarvitseeko led driver:in väliin? Ostitko mjo33400 juuri tuota samaa nauhaa? Ajattelin vain, jotta vaikuttiko se hyvältä. Hinta näyttäisi olevan kohdallaan.

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.06.2011     kello on 21:43 ---Eli kysymys on kuitenkin mikrokytkimistä. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Niin, onhan nuo autojen ovien kytkimekin kai tavallaan mikrokytkimiä. Jotenkin olen ajatellut, että niissä on isommat kontaktipinnat, jotka voimakkaammalla jousella painetaan oven avautuessa yhteen.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 18.06.2011     kello on 21:25 ---Muistaako joku, että kuka myi tällä tai infon puolella led nauhaa?
Hinta taisi olla ihan kohtuullinen. Onko joku ostannut tuota ja minkälaiseksi värisävy on todettu?
- Ajattelin juurikin tuohon vaatekaappien etureunaan laittaa lattiasta kattoon olevat led nauhat. Tuohon kun laittaa vielä kytkimen oveen (kuten yllä on keskusteltu), niin näkee ottaa vaatteita paremmin.
Sitä noista kytkimistä vielä, että autojen ovissahan on ollut tuollaiset kalvaaniset kytkimet maailma sivun. Miksi ihmeessä laittaa jotkin mikrokytkin rimpulat oviin? Eikö tuollaisia "KUNNON" kytkimiä sitten myydä missään?

--- Lainaus päättyy ---

nuot mun käyttämät kytkimet tulee kiinni kahdella ruuvilla ja varmasti on toimintavarmempia kuin auton ovikytkimet. Ja on helposti säädettäviä eikä tee oviin jälkiä kun toimivat kevyesti. Uskoisin niiden kestävän ledikäytössä vähintään vaunun iän.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: JeanS - 18.06.2011     kello on 21:53 ---Voiko tuota pätkiä? Tarvitseeko led driver:in väliin?

--- Lainaus päättyy ---

Voipi katkoa 3 ledin välein (=muutaman sentin välein) katkaisulinjan kohdalta. Ja toimii suoraan 12 voltilla.

K.E.V:
Mulla on yhden vaatekaapinvalo vakiona ledinauhalla. Siinä on mikrokytkin ovessa ja ei tuo ole renannut koskaan. Eihän ledien virrankulutus ole niin iso että koskettimet palaa

Turhan Höpöttäjä:
Ja miksi renaisi, mikrokytkin on suunniteltu satojen tuhansien kytkentä kerroille.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View