Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Ledit
mjo33400:
No tuollaisia virityksiä ei ainakaan minun kaappiin tule.
Jushi69:
Mistäs Ozzy noita mikrokytkimiä löytäis.Kun itse ajattelin laittaa ledinauhaa(sävy Arctic Cool Ultra White ;D) vaatekaappien pieluksiin mutta en ole löytäny mistää katkaisijaa joka toimis niin että kun avaat oven niin syttyy valo.
Paas linkkiä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 2.06.2011 kello on 20:10 ---Tarkoitat siis sulkeutuvia? Eli kun magneetti tulee kohdalle menee kosketin kiinni, En muista, että on toisinpäin toimivia. :-[ Olen ollut liian kauan pois työelämästä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
nimenomaan sulkeutuvaa, kun megneetti menee pois. Reed-tyyppi sulkeutuu magneettikentässä. Mielestäni halvoissa varashälyissä ei ole virtasilmukkaa, vaan häly tulee kun esim. Ovikytkin nappaa. Jospa semmoseenkin olevan magneettitoimisia ???
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.06.2011 kello on 20:26 ---nimenomaan sulkeutuvaa, kun megneetti menee pois. Reed-tyyppi sulkeutuu magneettikentässä. Mielestäni halvoissa varashälyissä ei ole virtasilmukkaa, vaan häly tulee kun esim. Ovikytkin nappaa. Jospa semmoseenkin olevan magneettitoimisia ???
--- Lainaus päättyy ---
Minullla on vieläkin laatikossa sulkeutuvia kun magneetti tulee kohdalle. Hyvä siis jos on molempia olemassa, mutta kyllä mikrokytkin on kuitenkin se helpoin. Jushi69:lle, www.partco.fi sieltä löytyy.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 2.06.2011 kello on 20:25 ---Mistäs Ozzy noita mikrokytkimiä löytäis.Kun itse ajattelin laittaa ledinauhaa(sävy Arctic Cool Ultra White ;D) vaatekaappien pieluksiin mutta en ole löytäny mistää katkaisijaa joka toimis niin että kun avaat oven niin syttyy valo.
Paas linkkiä.
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen hakenut tämmösiä oulusta SP-elektroniikasta. Samassa sekä sulkeva että avautuva. Näillä olen komerot ja sängynalusen kytkenyt.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta