Tekniikkakeskustelut > Primus
Primus 2490
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.08.2012 kello on 19:33 ---Missä päin etelää oleilet? Nythän olisi hyvä testata sekä ohjauspaneeli, että poksi. Thumb Vika löytyy varmasti jos on jommassa kummassa. Jos noissa ei ole vikaa niin voin kerto sitten missä vika on. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tietämättä asiasta enenmpää, jos + kohillaan niin voiko häikkä olla - puolella. Tuli vaan mieleen.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 22.08.2012 kello on 06:10 ---Tietämättä asiasta enenmpää, jos + kohillaan niin voiko häikkä olla - puolella. Tuli vaan mieleen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ohjauspaneelin 1:kös nastaan tulee jännite, mutta ledit ei pala niin vika on ohjauspaneelissa. Onko tuo 1:kös nastan jännite mitattu kuormitustilanteess a?
viitalar:
Anttipantti kävi minun luona ja testattiin ohjauspaneli ja musta poksi ,molemmat oli kunnossa luulen että + ja- vaihtaneet paikkaa kokeiltiin täällä minun luona
että laitettiin + ja - väärin ledit ei palaneet ja kun laitettiin oikein päin jännite kaikki pelas niin kuin pitää
anttipantti:
Tässä nyt jännitetään asiaa runsaat pari viikkoa ja sitten kokeillaan Savossa taas ;D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: viitalar - 22.08.2012 kello on 11:06 ---Anttipantti kävi minun luona ja testattiin ohjauspaneli ja musta poksi ,molemmat oli kunnossa luulen että + ja- vaihtaneet paikkaa kokeiltiin täällä minun luona
että laitettiin + ja - väärin ledit ei palaneet ja kun laitettiin oikein päin jännite kaikki pelas niin kuin pitää
--- Lainaus päättyy ---
Oliko tossa akkua räplätty käyttöjen välillä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta