Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tukes on havainnut klapisirkkeleissä turvallisuuspuutteita
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.08.2012 kello on 19:10 ---Mihin filetit jäi?? :D ;D :D
--- Lainaus päättyy ---
Viiltosuoja hanskat !! ;D ;D ;D ;D
mjo33400:
Minä olen kyllä sitä mieltä, että on erittäin hyvä, että Tukes tutkii noita asioita. Miedän takia he sitä tekevät. Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 21.08.2012 kello on 19:47 ---Minä olen kyllä sitä mieltä, että on erittäin hyvä, että Tukes tutkii noita asioita. Miedän takia he sitä tekevät. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Totta
Se joka ostaa ensimmäistä kertaa uuden koneen tuntematta sen käyttäytymistä ja miten sitä käytetään olettaa ostavansa turvallisen tuotteen. Jos joku pelle peloton sitten virittää tai itse rakentaa vastaavan hän kuitenkin yleensä on tietoinen sen vaaroista.
hartsakoski:
Sellaisesta joka ko.laitteita on käyttänyt,ja tiedostaa siihen liittyvät vaarat,saattaa asia naurattaa ja huvittaa.Väitän että nykyään on kuitenkin aika paljon käyttäjiä,(esim.nuoria jotka ovat rakentaneet ja lämmittävät puilla)joille tuo tieto on tarpeellista.Se paljon puhuttu uusavuttomuus (ja kokemattomuus)kasvattaa tapaturmariskiä melkoisesti.
perho-ukko:
Mitenkäs sitten puusepät,on alajyrsimiä,yläjyrsimiä,sirkkeleitä,kaappasirkkeitä,höyliä,ei mitenkään voi kaikkia suojata,turvallisuus on "korvien välissä"!!!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta