Sekalaiset > karavaanari.org tiedottaa

Kirjautumisesta

<< < (2/3) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  5.09.2012     kello on 09:19 ---No enpä päässyt enää orgiin omalta koneelta tänä aamuna ennen kuin olin hyväksynyt ehdot jotka pläjähti tauluun.
Oliko muille tullut samat hyväksynnät, vai olenko kirjoittanut jotain epämääräistä ja minua piti muistuttaa. 8)

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole sinusta kiinni :) Vaan siitä että ehdot ovat muuttuneet merkittävästi (mm. Muuttuneet suomenkielisiksi) joten on tarpeen hyväksyttää ne jäsenillä uudestaan. Eli oikeastaan pelkkä muodollisuus..

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  5.09.2012     kello on 09:51 ---Ei ole sinusta kiinni :) Vaan siitä että ehdot ovat muuttuneet merkittävästi (mm. Muuttuneet suomenkielisiksi) joten on tarpeen hyväksyttää ne jäsenillä uudestaan. Eli oikeastaan pelkkä muodollisuus..

--- Lainaus päättyy ---

No huh huh minä jo ajattelin että raippa vinkuu..tai jokin örkki on ujuttautunut koneelleni,hyvä näin että asia selvis  :)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 -  5.09.2012     kello on 09:58 ---No huh huh minä jo ajattelin että raippa vinkuu..tai jokin örkki on ujuttautunut koneelleni

--- Lainaus päättyy ---

no einyt sentään :)

Luulisi tosin että tuo olisi käynyt selville siitä ekasta lauseesta: "Käyttöehdot ovat muuttuneet, joten sinun pitää hyväksyä uudet käyttöehdot ennen kuin
voit jatkaa foorumin käyttöä."

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  5.09.2012     kello on 10:05 ---no einyt sentään :)

Luulisi tosin että tuo olisi käynyt selville siitä ekasta lauseesta: "Käyttöehdot ovat muuttuneet, joten sinun pitää hyväksyä uudet käyttöehdot ennen kuin
voit jatkaa foorumin käyttöä."

--- Lainaus päättyy ---

Niin, mutta eihän niitä ehtoja kukaan lue... ;D ;D  Loppuukohan 'kevennys'-palsta nyt, kun kiellettiin 'aikuisviihde'?  ;D ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.09.2012     kello on 11:04 ---Niin, mutta eihän niitä ehtoja kukaan lue... ;D ;D  Loppuukohan 'kevennys'-palsta nyt, kun kiellettiin 'aikuisviihde'?  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

heh, olihan se aiemmassakin. Tosin englanninkielellä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View