Sivuja:
Toiminto
  • #1546 kirjoittanut Alan 12 Dec 2012
  • Johan nyt Weicco kaikenlaista suustaan päästelee.

    Minä juon brandya ja olen bränditietoinen. Pullo kestäisi 3 kk ellei lauantaina tulisi brandyn ystävä kylään. :)
  • #1547 kirjoittanut tsahkali 12 Dec 2012
  • Johan nyt Weicco kaikenlaista suustaan päästelee.
    Minä juon brandya ja olen bränditietoinen. Pullo kestäisi 3 kk ellei lauantaina tulisi brandyn ystävä kylään. :)

    On se brandy vaan riittosaa, mulla meni itepäisyyspäivänä Konjakkia koko pullo.  ;D

  • #1548 kirjoittanut Weicco 12 Dec 2012
  • ^
    Tuollainen määrä jo haihtuu ku korkin aukaisee  ???
  • #1549 kirjoittanut VAT 69 12 Dec 2012
  •  Ja iältään VS:ää, se on lähes yhtä tuoretta kuin haalea kusi.
  • #1550 kirjoittanut tsahkali 12 Dec 2012
  • Kyllä sitä nyt ollaan vähästäkin kateellisia...  ;D
  • #1551 kirjoittanut winemaker 12 Dec 2012
  • Karhua täällä, saunaa odotellessä.  Residensissä St. Michelissä.   

     Thumb
  • #1552 kirjoittanut "Masi" 12 Dec 2012
  • Tahtoo olla nuo brändit kuin konjamiinitkin nykyisin jo ohi mennyttä aikaa. Täältä suunnalta minä käyn aina silloin tällöin tiloilta kesäjuomaksi siideriä hankkimassa ja ainahan noilta isänniltä tahtoo löytyä oikeaa kotipolttoista milloin uudempaa milloin vuosia odotellutta, mutta aina hyvää.

  • #1553 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 12 Dec 2012
  • Se on laatuviinien ilta meikäläisellä. Hienosti erottuu tammitynnyrin vivahdus, jotenkin on myös pähkinäistä. Niin, ihan oikeasti, viikonloppuna toin mökiltä viinit ja muutkin juomat pois jäätymästä. Puoli mottia viiniä, loraus mustaherukka mehua ja loput kuumaa vettä.   :D   Tuleekohan minusta nyt juppi, kun särvän viiniä ihan pokkana.  ::)
  • #1554 kirjoittanut Weicco 12 Dec 2012
  •    :D   Tuleekohan minusta nyt juppi, kun särvän viiniä ihan pokkana.  ::)

    Tsot ! Nyt lopetat viinin litkimisen mikäli on pullo maksanut yli 8€ Muuten juppi sinusta tulee 
  • #1555 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 12 Dec 2012
  • Tsot ! Nyt lopetat viinin litkimisen mikäli on pullo maksanut yli 8€ Muuten juppi sinusta tulee

    Laatu loutaviiniä on nyt menossa. En tiijjä, ei minusta taida juppi tulla, mutta jos edes juoppo. No, ei juoppokaan, kun rapula ei ole minusta mahtavin olotila.  ;)
  • #1556 kirjoittanut mike 12 Dec 2012
  • No jos sitä riittää ni tuskin ihan heti tulee?
  • #1557 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 12 Dec 2012
  • No jos sitä riittää ni tuskin ihan heti tulee?

    Ja onhan mahdollisuus sitä tunnetta lykätä. Mutta kun riittävästi lykkää, tulee olo kuin lastenkodin polttajalla (morkkis). Teki niin tai näin, ei näiden "paskajuomien" kanssa kannata enempi pelata. Poishan nämä kuitenkin olisi juotava. Kun ei ole pontikka vehkeitäkään, että voisi kirkkaaksi laskea. :D
  • #1558 kirjoittanut mike 12 Dec 2012
  • No mikä lie p*ska juoma? Itse suosin tisleitä eikä suu maista mistä rypäleet tullu! Kunnioitan kyllä käymis tuotteiden suosijoita. Ihme kavereita kyllä.
  • #1559 kirjoittanut tsahkali 12 Dec 2012
  • Tahtoo olla nuo brändit kuin konjamiinitkin nykyisin jo ohi mennyttä aikaa. Täältä suunnalta minä käyn aina silloin tällöin tiloilta kesäjuomaksi siideriä hankkimassa ja ainahan noilta isänniltä tahtoo löytyä oikeaa kotipolttoista milloin uudempaa milloin vuosia odotellutta, mutta aina hyvää.


    Hitto, Calvados on ollu loppu jo pitkään, koskahan pääsis tankkaamaan? Menitkin muistuttamaan..  >:(
  • #1560 kirjoittanut VAT 69 13 Dec 2012
  •  

      Jos viinin litkimisen seurauksena immeisessä alkaa jonkin sortin muuntumisleikki, niin kumpi olisi parempi lopputulos : Juntti ja hippi,
      vai hintti ja juppi.
Sivuja:
Toiminto