rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 827924 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 14:34
Vs: Orgin baari
« Vastaus #285 : 12.02.2011 kello on 10:24 »
Jaaha ei ketään baarissa.
No täytyy itsekkin käydä ensin kaupungilla ja sitten punttisalilla kuntoilemassa.
Iltapäivällä vasta lähdetään vanhan kaveriporukan kanssa perinteiselle irrottelu illalle.Saunomaan,porealtaaseen löhöileen ja mikäs sen nimi nyt oikaan...(palju ?)semmonen iso puutynnyri missä on vettä jota "puukamina" lämmittää.
Juomat on kuulemma suurimaksi osaksi hankittu lahden toiselta puolelta ja edullisesti.
Salaatti vastaava tuo salaatit ja patongit.
Mulle lankeaa perinteisesti grilli hommat. Ja ne grillattavat tässä porukan talvikarkeloissapit ää olla kunnon makkaraa.
http://www.kivikylan.fi/etusivu/tuotteet/ruokamakkarat/huiluntuhti
Kesäpippaloissa sitten voidaan joskus grillata jopa sisäfilettäkin.
Sauna alkaa klo.16.30 kokoontumisella ja alkukaljalla sitten siirrytää tilataksilla saunapaikalle jossa sauna ja takkahuone käytössä klo:19 - 24
Klo:24.00 mennessä seuraava rasti on pitäyt saada yksimielisesti päätettyä.
Osallistua saa ainoastaan miespuolisia henkilöitä ainoastaa klo:24:00 jälkeen jonkun parempipuolisko saa käydä saunalla keräämäsä pyyhkeet,vaatteet,avaimet,rahapussit,täydet pullot/tölkit..... jotka sitten seuraavalla viikolla jaetaan yleensä kaikkien kesken. ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Orgin baari
« Vastaus #286 : 12.02.2011 kello on 12:02 »
Pitäkää hauskaa!!!!!!!!!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Orgin baari
« Vastaus #287 : 12.02.2011 kello on 12:56 »
Heimanil hauskaa ehtoota..
Mun tars kans men tänään tupareihin, MUTTA vatsavaivaa ollu koko aamun ja ystäväni opastuksella (hänelki tul masupipi ja oli pakko ottaa lääket ..iha vaa myätätunnost  ;D ) olen nauttinut pari pulloo Underbergii..ne loppu ja tarvii viel, ku toi masu on pipi, yrittää parantaa Jekul  ;D
Nii et koht ei ol mikkä kippiä ku porinasauna porisee seljän takan, kohta se on tarpeeksi höyryinen, joten ei muuta ku saunaan, saunaan Suomalaiset..sit ei olla köyhiä eikä kipeitä..paitti ehkä huomenna, mut se on sit eri jutska se  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 14:34
Vs: Orgin baari
« Vastaus #288 : 12.02.2011 kello on 12:58 »
Pitäkää hauskaa!!!!!!!!!

Sehän on varma.
Sali treeni takana nyt yksi bisse janoon.
Juuri soitelin orkanisointi päällikölle ja kyselin ketä on tulossa.Vain kaksi kymmenestä ei pääse,toisella työeste
mutta toinen joutuu vaimon kanssa teatteriin.Pidämme hiljaisen hetken jossain vaihetta iltaa hänen valinnalleen.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 14:34
Vs: Orgin baari
« Vastaus #289 : 12.02.2011 kello on 13:04 »
Heimanil hauskaa ehtoota..
Mun tars kans men tänään tupareihin, MUTTA vatsavaivaa ollu koko aamun ja ystäväni opastuksella (hänelki tul masupipi ja oli pakko ottaa lääket ..iha vaa myätätunnost  ;D ) olen nauttinut pari pulloo Underbergii..ne loppu ja tarvii viel, ku toi masu on pipi, yrittää parantaa Jekul  ;D
Nii et koht ei ol mikkä kippiä ku porinasauna porisee seljän takan, kohta se on tarpeeksi höyryinen, joten ei muuta ku saunaan, saunaan Suomalaiset..sit ei olla köyhiä eikä kipeitä..paitti ehkä huomenna, mut se on sit eri jutska se  ;D
Sinne kanssa,koitahan ainakin väliaikaisesti parantua.
Fernet Branca on kanssa hyvä mahalääke(underbergin lisäksi).Itse käytän aamupahoinvointiin ja mahataudin ehkäisyyn ulkomailla. ;)
Maku ei ehkä miellytä kaikkien makuhermoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fernet-Branca

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Orgin baari
« Vastaus #290 : 12.02.2011 kello on 13:13 »
Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin  ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha  :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 14:34
Vs: Orgin baari
« Vastaus #291 : 12.02.2011 kello on 13:32 »
Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin  ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha  :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää  ;D
Jos mä vetelisin tollasia  ::)
Seuraavana aamuna ei edes iso pullo fernettiä riittäs viemään päänsärkyä pois. ??? ??? ???

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #292 : 12.02.2011 kello on 14:44 »
   Työpäivä on ohi, kummasti se tänne baarin puolelle vetäs heti ku pääs kotiin

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Orgin baari
« Vastaus #293 : 12.02.2011 kello on 14:55 »
Juu oon mä Fernettii juonu, mut tykkään eniten Jekusta sit Underist..ja ny oon ihastunu Jekku-kermalikööri paukkuihin  ;D (kukaan ei ymmär mun makua)..baaris on parasta vodka-shamppion-bitterlemon..ton shamppionin voi korvata campparil.. kaverit iha  :o et kui mä semmost voin juada? no voin ko se on hyvvää  ;D

jos mä joisin tollassii sekotuksii niin luulen ,et kuolisin .. kyl on saletisti ihan kaameet krappeet eli kanuunat aamulla ja viel seuraavallakin viikolla ..:(

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Orgin baari
« Vastaus #294 : 12.02.2011 kello on 16:07 »
Jos mä vetelisin tollasia  ::)
Seuraavana aamuna ei edes iso pullo fernettiä riittäs viemään päänsärkyä pois. ??? ??? ???
Soon katos reenattu maksa jne  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:48
  • Oulun seudulta
Vs: Orgin baari
« Vastaus #295 : 12.02.2011 kello on 17:39 »
Naps Tsssh, ja sauna lämpeämään.

Piiitkästä aikaa aukaisin oluen. Meniköhän kuukausi - pari edellisestä oluesta.
                               

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:50
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #296 : 12.02.2011 kello on 18:01 »
Naps Tsssh, ja sauna lämpeämään.

Sauna lämpeämään ja Naps Tsssh.   :D

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:03
Vs: Orgin baari
« Vastaus #297 : 12.02.2011 kello on 18:18 »
Sauna lämpeämään ja Naps Tsssh.   :D

Sauna on just valmis ja Naps Tsssh. ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.01.2021 kello on 19:00
Vs: Orgin baari
« Vastaus #298 : 12.02.2011 kello on 18:33 »
Kohta rillailemaan ja myös naps Tsihh

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #299 : 12.02.2011 kello on 18:36 »
lähtee kautta saunaan