rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 809385 kertaa)

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:44
Vs: Orgin baari
« Vastaus #270 : 11.02.2011 kello on 20:56 »
nyt ei muuta kuin saunaan saunaan suomalaiset ja luulen , et yx nallekarhu lähtee mukaan jos  toinenkin ... noo-oo..toi toinen ei ole juotavaa...  tuo kultsimussukka .. on hää vain niin  nallemainen  :D :D :D

Voi helkutti sentään, sinun pitäisi olla minun vaimo. ;D

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #271 : 11.02.2011 kello on 20:57 »
    Reilun tunnin päästä vasta nalle sanoo naps... ensin työt sitte huvi. 14 tunnin päivä taas ja kohta saunaan!
    Ei se tuo yrittäjän arki ole ihan helppo tapa elää.Mutta varmaan antoisa kun muistelee miten kypsä olit entiseen.
    Eikös kannattanut vaihtaa kun kerran kyselit siellä toisella saitilla mitäs tehdä. ???
    Minä olen omaani siinä määrin tyytyväinen että työkaverit parani 6-0 entiseen verrattuna mutta työt tosin muuttu raskaammaksi ja paskaisemmaksi. :-\
    Noh eihän sitä tiedä mitä elämä vielä tuo tullessaan.Itse katselen puolella silmällä että mikähän musta tulis sitten isona... :D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #272 : 11.02.2011 kello on 21:06 »
    Ei se tuo yrittäjän arki ole ihan helppo tapa elää.Mutta varmaan antoisa kun muistelee miten kypsä olit entiseen.
    Eikös kannattanut vaihtaa kun kerran kyselit siellä toisella saitilla mitäs tehdä. ???
    Ei ole helppoa mutta en vaihtaisi pois. En mistään hinnasta! Totesin tänään myös olevani edelleen ennustaja. Nokiaennusteeni 1/3 kävi tänään toteen. Villi veikkaus on että 3/4 saa Oulusta lähdöt. 2/2... Nokia loppuu Oulusta kokonaan.... 3/3... sitä ei halua monikaan suomalainen kuulla.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #273 : 11.02.2011 kello on 21:11 »
    Ouzoa

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #274 : 11.02.2011 kello on 21:15 »
    Ei ole helppoa mutta en vaihtaisi pois. En mistään hinnasta! Totesin tänään myös olevani edelleen ennustaja. Nokiaennusteeni 1/3 kävi tänään toteen. Villi veikkaus on että 3/4 saa Oulusta lähdöt. 2/2... Nokia loppuu Oulusta kokonaan.... 3/3... sitä ei halua monikaan suomalainen kuulla.
    Pörssiyhtiöissä on perseestä työskennellä kun voipi työpaikka valua halpamaihin tai nyt Nokiassa jenkkijohtajan takia jenkkeihin.Olipa yllätys.. :-[
    En oppinut tosin itse mitään kun hain uudelleen pörssiyhtiön palvelukseen mutta sillä meiningillä mitä olen joskus jo kommentoinut. ;)


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
    • Autossa on pyörät
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #276 : 11.02.2011 kello on 21:24 »
    Joo muutama vaan kun huomenna kattomaan uutta(käytettyä) vaunua Ouluun. ;D
    http://www.netticaravan.fi/kauppiaat/JP-Caravan+Oy/647/1/56273/0
    Ihan hieno ;D Jos neuvoa tarttet niin soita yv:llä numerokin jos et muista enää.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #277 : 11.02.2011 kello on 21:30 »
    Totesin tänään myös olevani edelleen ennustaja. Nokiaennusteeni 1/3 kävi tänään toteen. Villi veikkaus on että 3/4 saa Oulusta lähdöt. 2/2... Nokia loppuu Oulusta kokonaan.... 3/3... sitä ei halua monikaan suomalainen kuulla.

    Nokian lähtö on ollut selvä asia jo pitämmän aikaa. En väitä että kokonaan lähtee, vaan aika vähiin menee. Sääli vaan Oulun alueella olevia Nokialaisia ketkä on isolla velkarahalla rakentaneet yli-suuret omakotitalot. Oulu ja ympäristö on niin perämettää että sieltä on vaikee löytää uusia hommia. Tekevälle ja osaavalle hommia on mut aika hankala on Nokialla pitkään työskennelleen työllistyä kun yksinkertaisesti töitä ei vaan sillä alalla suomessa ole.

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #278 : 11.02.2011 kello on 21:32 »
    http://www.netticaravan.fi/kauppiaat/JP-Caravan+Oy/647/1/56273/0
    Ihan hieno ;D Jos neuvoa tarttet niin soita yv:llä numerokin jos et muista enää.
    On se sairaan hieno mutta ei päästy välirahasta sopuun.
    Pakko laittaa hiukka huokeampi  :-\
    Mutta yhtä laadukas ja meidän silmään sopiva ulkonäöltä sekä meidän tarpeisiin oikeinkin mainio sisätiloiltaan.
    Tulee pituutta ja leveyttä lisää. ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #279 : 11.02.2011 kello on 21:45 »
    El weicco röihin huomenna ???

    Otan hallitusti muutaman mukillisen. Tarkoitus ei ole juoda humalahakuisesti vaan "sivistyneesti" maistella, muuten voi aamulla töissä

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
    • Autossa on pyörät
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #280 : 11.02.2011 kello on 22:04 »
    On se sairaan hieno mutta ei päästy välirahasta sopuun.
    Pakko laittaa hiukka huokeampi  :-\
    Mutta yhtä laadukas ja meidän silmään sopiva ulkonäöltä sekä meidän tarpeisiin oikeinkin mainio sisätiloiltaan.
    Tulee pituutta ja leveyttä lisää. ;D
    http://www.netticaravan.fi/kauppiaat/JP-Caravan+Oy/647/1/51439/0
    Onneksi olkoon ;)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #281 : 11.02.2011 kello on 23:31 »
    Karhunkaato talkoot..nooo..onne ks on toi rottakoiruus tos  ::)
    Nii et hik..ja terveissi kaLsonkikännölöist. .saattais sitä jonku liköörinki napsasta  ::) viel  ::)..tai jos oikke hurjaks ni underbergin,..kaameen vaikkia valinta.. ;D ..no keles otan molemmat..eka  underit ja sit liköörit  ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 6.06.2016 kello on 21:49
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #282 : 11.02.2011 kello on 23:32 »

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #283 : 11.02.2011 kello on 23:33 »
    Sama täällä  ;D
    vähä piti säätää tota kasonkii-> KaLsonkiks  ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #284 : 12.02.2011 kello on 08:42 »
    Ei se tuo yrittäjän arki ole ihan helppo tapa elää.Mutta varmaan antoisa kun muistelee miten kypsä olit entiseen.
    Eikös kannattanut vaihtaa kun kerran kyselit siellä toisella saitilla mitäs tehdä. ???
    Minä olen omaani siinä määrin tyytyväinen että työkaverit parani 6-0 entiseen verrattuna mutta työt tosin muuttu raskaammaksi ja paskaisemmaksi. :-\
    Noh eihän sitä tiedä mitä elämä vielä tuo tullessaan.Itse katselen puolella silmällä että mikähän musta tulis sitten isona... :D

    Täällä kans mulle tarjottiin parempipalkkaista duunia, mutta kieltäydyin kun koen tämän nuorten parissa työskentelyn tärkeämmäksi ja on samalla myös antoisaa!

    No välillä jurppi kun on aina illat töissä ja eilenkin perjantaina aamu yhdeksältä jo lähettäjänä hiihtokilpailussa ja yöllä 24.00 kotiin.....