rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 810490 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:20
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Orgin baari
« Vastaus #240 : 4.02.2011 kello on 20:36 »
"Kunnon olutta" Hyvä oivallus Vippe ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.02.2022 kello on 14:17
Vs: Orgin baari
« Vastaus #241 : 4.02.2011 kello on 22:38 »
Hyvää alkavaa viikonvaihdetta! Mitäs veijareilla on suunnitelmissa?  Ja hei hieman turbulointia tuohon Lemmin tulevaan tapahtumaan ettei lässähdä kuin pannukakku!

On karaååkkea ja savusaunaa ja laavumakkaraa, hei ideoita kehiin, eihän tässä oo enään kuin pari viikkoa aikaa homettaa persuuttaan!!!!!!!!!!!
Kylmä ja hiljainen porilainen,avattuna pöydällä voiko raumalainen muuta toivoa.(ei se karhu vaan enää taida olla porilainen)

Saunasta äsken tultiin ja kun Milo ei nyt ole mukana niin vaimon kanssa kehitettiin uusi peli.
Lumisota avannosta saunaan palatessa.Säännöt vielä hiukka hakusessa.Voitin muuten kolmen hyökkäyksen
setin 9 - 0 on siitä sotilaskoulutuksest a jotain hyötyä.
Ja kivaa oli

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
  • Herrasmies kalavaanari
Vs: Orgin baari
« Vastaus #242 : 4.02.2011 kello on 22:40 »
Lähti tänään mopo taas lapasesta... Pari tummaa olutta, sitten kuohuviini pullo ja 8pack virolaista kaljaa päälle. Alkaa olemaan ajatukset marinoitu alkoholilla riittävästi tälle päivää!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Orgin baari
« Vastaus #243 : 5.02.2011 kello on 13:57 »
Voi poijjaat ja siskot, olo on muikea kun on ruhtinaalliset 2 päivää olla kotona! Ja tein sinänsä historiaa etten ostanut yhtään kaljaa vaan kävin hienostuneesti viinikaupassa ostamassa valkoviiniä!
No siellähän ne suurimmat juopot olivat jonossa flindat ojossa ja kuluneet nahkaräpsät leviänä.
Ite ostin yhden valkoviinin ja kun koirani Lauran kanssa mökille saavuttiin ja siitä siivun maistelin, niin hetikohta Lauran kanssa uudestaan Alkoon hakeen toista samanmoista ettei loppumaan pääse!
Oli se hyvää-------ja on vieläkin! Taidan jättää kaljottelut vähemmälle ja siirryn näihin enemmän suvaittuumpiin juomiin ja opettelen sanaston ja esitän olevanani vaan asian harrastaja, en alkoholisti ;D ;D ;D

Tää on muuten halvempikin " harrastus" ja tulee vähemmän palautettavaa ja lopuista voi vääntää kastikkeita!!!!! jess

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:14
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #244 : 5.02.2011 kello on 14:05 »
Joko paari on auki?  :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Orgin baari
« Vastaus #245 : 5.02.2011 kello on 14:11 »
Kohta on kyllä kun saan tämän seurakunnan orkesterin syötettyä! ;D ;D ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Vs: Orgin baari
« Vastaus #246 : 5.02.2011 kello on 14:20 »
Mä taidan tänään jättää baarikierroksen väliin! ;D

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #247 : 5.02.2011 kello on 14:29 »
    Mä taidan tänään jättää baarikierroksen väliin! ;D

    Älä jätä väliin. Sano vaikka kotona, että lintuja kattelee... :D

    Sieltä baarin terassilta niitä on rattoisaa bongata. ;)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:00
    • Pahkakoski
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #248 : 5.02.2011 kello on 16:15 »
    Tuli juuri aukaistua ja löysin vastauksen mieltäni pitkään vaivanneeseen ihmetykseen. Olen pitkään miettinyt miksi kotimehuun tehty blatinki tahtoo vetää mehun hyytelöksi ja nyt vahingossa muutin sekoitusjärjestystä . Tavallisesti olen laittanut ensiksi viinan sitten mehun ja viimeiseksi veden ja aina mehu on mennyt hyytelöksi. Nyt muutin järjestystä ensin viina sitten vesi ja viimeksi mehu. Paukku pysyi juotavana ei tarvinnut syödä lusikalla. Näin sitä vielä vanhanakin viisastuu, luultavasti.

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #249 : 5.02.2011 kello on 16:29 »
    Tuli juuri aukaistua ja löysin vastauksen mieltäni pitkään vaivanneeseen ihmetykseen. Olen pitkään miettinyt miksi kotimehuun tehty blatinki tahtoo vetää mehun hyytelöksi ja nyt vahingossa muutin sekoitusjärjestystä . Tavallisesti olen laittanut ensiksi viinan sitten mehun ja viimeiseksi veden ja aina mehu on mennyt hyytelöksi. Nyt muutin järjestystä ensin viina sitten vesi ja viimeksi mehu. Paukku pysyi juotavana ei tarvinnut syödä lusikalla. Näin sitä vielä vanhanakin viisastuu, luultavasti.

    Tuo oli uutta tietoa minulle.

    Toisaalta voishan sitä mennä baariin
    ja tilata vaikka puolukkakiisselin.

    Sitten lusikalla kulhosta ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #250 : 5.02.2011 kello on 16:31 »
    Tuli juuri aukaistua ja löysin vastauksen mieltäni pitkään vaivanneeseen ihmetykseen. Olen pitkään miettinyt miksi kotimehuun tehty blatinki tahtoo vetää mehun hyytelöksi ja nyt vahingossa muutin sekoitusjärjestystä . Tavallisesti olen laittanut ensiksi viinan sitten mehun ja viimeiseksi veden ja aina mehu on mennyt hyytelöksi. Nyt muutin järjestystä ensin viina sitten vesi ja viimeksi mehu. Paukku pysyi juotavana ei tarvinnut syödä lusikalla. Näin sitä vielä vanhanakin viisastuu, luultavasti.

    tuota pitääkin kokeilla ,kun seuraavan kerran teen mustaherukkahyytelö ä ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:00
    • Pahkakoski
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #251 : 5.02.2011 kello on 16:34 »
    tuota pitääkin kokeilla ,kun seuraavan kerran teen mustaherukkahyytelö ä ;D ;D ;D ;D ;D ;D

    Siitä vaan ihan vapaasti ja parhaan tuloksen saa jos on perusaineena ponua.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #252 : 5.02.2011 kello on 18:00 »
    Siitä vaan ihan vapaasti ja parhaan tuloksen saa jos on perusaineena ponua.

    mistä sitä sit saa ... niin muute myyräx ponua alkos  tuli vaan yxkax mieleen ?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:00
    • Pahkakoski
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #253 : 5.02.2011 kello on 18:04 »
    mistä sitä sit saa ... niin muute myyräx ponua alkos  tuli vaan yxkax mieleen ?

    Käsittääkseni myydään lainaus Suur-Saimaa lehdestä:

    Nykyisin ei tarvitse pontikkaa saadakseen harrastaa salapolttoa. Alkon hyllystä löytyy mukava valikoima eri raaka-aineista valmistettua pontikkaa

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.02.2022 kello on 21:05
    • Herrasmies kalavaanari
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #254 : 6.02.2011 kello on 18:50 »
    Meni sitten "samoilla tulilla" torstaista sunnuntaihin... Huomenna kärsitään kannunen pois... Lauantaina ei pitänyt mitään ottaa mitta SFC3131xx tarjosi vaunullaan erinomaista kotiviiniä ja ...

    Tänään oli grillikauden avajaiset ja sen nyt tietää mihin se johtaa...