Sivuja:
Toiminto
  • #196 kirjoittanut Weicco 29 Jan 2011
  •  Kyllä täällä baari on aukaistu,Pirkkaa tuossa puukon kahvojen työstön välissä,janottaahan se !! ;D

    kyllähän se puupöly sepän suuta kuivaa
  • #197 kirjoittanut joo o 29 Jan 2011
  • Isäni kertoi aina tarinaa: Kun illalla tehtiin puhdetöitä niin perheenpää kirosi, että minkä helkuttiin ne pojat taas sen puukon vei. Sitten kun ympärilleen katseli ja torui niin huomasi että se on suussa, omien hampaidenvälissä. ;D
  • #198 kirjoittanut Aippe 29 Jan 2011
  • Eka oluen tälle vuodelle join saunan jälkeen. Tuntuu tauon jälkeen ettei oikein maistu, täytyy kait aloittaa siedätyshoito.
  • #199 kirjoittanut Weicco 29 Jan 2011
  • Lähtee saunoon. Olutta kainaloon ja lauteille ;D
  • #200 kirjoittanut Dorotea 29 Jan 2011
  • Lähtee saunoon. Olutta kainaloon ja lauteille ;D

    Eikö deodorantti auttais paremmin kuin olut? 8)
  • #201 kirjoittanut mjo33400 29 Jan 2011
  •  Kyllä täällä baari on aukaistu,Pirkkaa tuossa puukon kahvojen työstön välissä,janottaahan se !! ;D

    Hyvä, taas on hieno "lelu" tulossa. ;) Oliskohan jo 9:säs
  • #202 kirjoittanut Alan 29 Jan 2011
  • Join jo kaksikin Camparisodaa.

    Ja nyt Alan tekemään pizzaa, pikkuisen pitemmän kaavan mukaan - perversionsa kullakin. On myös sitten hyvää.

    Vaan ensin teen kolmannen, ja olen hyvällä tuulella siitä, että toinen foorumini, jossa olen aikanaan viihtynyt hyvin paljon, alkaa heräilemään henkiin.
  • #203 kirjoittanut Arska 29 Jan 2011
  • Olen tässä illan väsäillyt hopeasta korviksia naisväelle,joten taidanpa minäkin ottaa oluen (0%) kainaloon ja mennä saunaan.
  • #204 kirjoittanut mjo33400 29 Jan 2011


  • Vaan ensin teen kolmannen, ja olen hyvällä tuulella siitä, että toinen foorumini, jossa olen aikanaan viihtynyt hyvin paljon, alkaa heräilemään henkiin.

    Siitä minäkin olen tyytyväinen.
  • #205 kirjoittanut Alan 29 Jan 2011
  • ^

    Vaan mahdetaan tarkoittaa eri foorumia... tuo mun on nimittäin eri harrastukseen liittyvä.
  • #206 kirjoittanut Dorotea 29 Jan 2011
  • Siitä minäkin olen tyytyväinen.

    Siellä "meidän" entisellä foorumilla tuntuu olevan hieman hiljaista. Alan kirjoittanut sinne viimeksi tänään 10.20
  • #207 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 29 Jan 2011
  • Eikös jo kohta kaikki ole siirtyneet varmemmalle pohjalle. Joitakin taitaa vielä puuttua, mutta he saattaa olla eri tunnuksen alla.  :)
  • #208 kirjoittanut mjo33400 29 Jan 2011
  • ^

    Vaan mahdetaan tarkoittaa eri foorumia... tuo mun on nimittäin eri harrastukseen liittyvä.

    Sori, taisin ymmärtää väärin. Itse tarkoitin Infoa. Hyvä foorumi se on.
  • #209 kirjoittanut JeanS 29 Jan 2011
  • Siellä "meidän" entisellä foorumilla tuntuu olevan hieman hiljaista. Alan kirjoittanut sinne viimeksi tänään 10.20

    Siellä kuitenkin näyttäisi olevan jatkuvasti muutamakymmenen vierasta.
    - Jos kerran asia kiinnostaa, niin minkähän vuoksi ei vielä ole aktiivisemmin tulleet tälle puolelle seuraamaan?
  • #210 kirjoittanut mjo33400 29 Jan 2011
  • Siellä kuitenkin näyttäisi olevan jatkuvasti muutamakymmenen vierasta.
    - Jos kerran asia kiinnostaa, niin minkähän vuoksi ei vielä ole aktiivisemmin tulleet tälle puolelle seuraamaan?

    Aika sen näyttää.
Sivuja:
Toiminto